Криворізький винахідних прокоментував тези Ілона Маска з Battery Day

25.09.2020

Tesla провела захід Battery Day, на якому представила новинки та розповіла про найближчі плани.

Основні тези Ілона Маска прокоментував мешканець Кривого Рогу Віталій Бризгалов, який збирає власний електрокар CoolOn та хоче налагодити комерційне серійне виробництво:

"Трохи повщухали емоції навколо Battery Day від Ілона.

Розтиражували та рознесли по світу тези.

Звісно там можна аналізувати купу всього, але основна мета всеж одна, потрібно багато і довго працювати над втіленням власних ідей.

Занотую і я для себе, і для Вас, якщо цікаво:

Керамічні аноди, давно відомо, і тисячі вчених над цим працють, однозначно вектор вірний.

Відмова від кобальту, гарно круто. Але найбільше кобальту, в машинах саме в моторах, і просто впенений, наступним кроком вони приберуть звідти магніти. Навіть мої роботи в нашій "лабі" вказують що це можливо. Саме двигуни без магнітів були основою появи нашого стартапу.

Літій, один з найрозповсюдженіших елементів на планеті. І його вартість в акумуляторі 3%. Давно про це казав, коди виникали спекуляції на тему Кіровоградських родовищ.

Старі перевірені Літій Залізні акуми, перспективні у Великих машинах, і тут сам собі поставив п'ятірочку, бо відпочатку будую CoolOn саме на таких.

Розмір комірки... Буть хто може зробити велику комірку, і отримати з нею багато проблем. 46800 ідеальний розмір - аплодую стоячи. Нажаль мені ніяк обирати розмір, визодячи з трендів, тому ще задовго до анонсів, ми обрали комірки розміром 32700. Так не 46800, але дуже близенько.

Переробка акумів - нема такого питання. Взагалі нема. Нема акумів, а як будуть , то їх з руками і ногами будуть викуповувати, і діставати звідти кольорові метали.

V2G - теж казав що безперспективна технологія, стаціонарні сховища на порядок практичніші. Тепер буде на кого посилатись. Хоча Ілон Прямо не сказав , та дуже чітко натякнув що в них навіть конектори не дозволяють те робити. І з таким горизонтом планування, не уявляю, щоб вони просто прогавили цей момент. Просто це нікому непотрібно. Поодинокі випадки, не вартують того щоб вкладатися у таку індустрію.

Електричні літаки... нажаль крила літаків, були лише прикладом використання об'єму та несучого корпусу, тож в електролітакобудуванні, доведеться випереджати. )

Машини - все кращі, і все більш одноразові. На колір, і смак олівці, різні, тож кому як, а мені подобаються його машини, та його проекти.

І взагалі, новий вимір індустрії. Тепер від видобутку сировини. Від розробки власний технологій сухого друку порошку на електрод (взагалі не розумію чому давно ніхто не робить того) , до кінцевого продукту, та навіть послуги кінцевим продуктом, що взагалі нове речення в індустрії".