Немає договору - не може бути і оплати: Вам також нараховують щомісячно 5 грн за обслуговування домофона?

23.07.2019

Відділу захисту прав споживачів міськвиконкому дав роз'яснення на запитання криворіжців стосовно нарахувань за домофон:

«Шановні мешканці міста, до відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому, державної установи «Урядовий контактний центр» продовжують надходити звернення громадян з питання незаконного щомісячного нарахування у розмірі 5 грн. за обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду.

Наголошуємо, що спірні питання, пов’язані з наданням будь-яких послуг, вирішуються у відповідності до умов укладеного договору з установки та обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду.

Повідомляємо, що правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання щодо додержання ними правил надання послуг й умов укладених договорів та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) і її територіальним органом Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39а).

Згідно з вимогами ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).

Тобто, до звернення-заяви необхідно додати копії документів: договір з установки та обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду, розрахункові документи, звернення до суб’єкта господарювання, зареєстроване в установленому порядку, відповідь суб’єкта господарювання (за наявності) та інші доказові документи щодо неналежного виконання послуги.

Але, під час розгляду звернень встановлено, що до суб’єктів господарювання (надавачів послуг) громадяни не звертались, претензій їм не пред’являли.

Радимо громадянам-споживачам першочергово письмово звертатися до надавачів послуг з обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду, що дасть можливість у подальшому вирішувати проблемні питання в органах захисту прав споживачів та у суді».

 

новини Кривий Ріг LIFE

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Мнения пользователей

Добавить свое мнение

Содержимое этого поля является приватным и не будет отображаться публично.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Куда пойти?

Кино
Премьера: 03.09.2019
Once Upon a Time in... Hollywood (eng)
Quentin Tarantino's Once Upon a Time... in Hollywood visits 1969 Los Angeles, where ev...
Кино
Премьера: 10.09.2019
It: Chapter two (eng)
Twenty-seven years after their first encounter with the terrifying Pennywise, the Losers C...
Кино
Премьера: 05.09.2019
Запрещенный
1965 год. Молодой поэт Василий Стус не может смириться с бесправным положением украинцв в...
 
 

Сообщить об ошибке

Если вы считаете, что выделенный текст содержит ошибку - сообщите об этом нам

Добавьте свое замечание, которое касается ошибки.
Закрыть