ОДА вирахувала оптимальний тариф на проїзд в Дніпропетровській області: вартість підвищиться на 60,6%

12.03.2015

До Дніпропетровської облдержадміністрації надійшли листи від автомобільних перевізників та обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства стосовно підтримки автомобільних перевізників та встановлення нового економічно-обґрунтованого тарифу на проїзд.

Вартість перевізники пропонували різну. Проте в управлінні інфраструктури провели ґрунтовний аналіз підвищення вартості всіх складових тарифу та вирахували оптимальний тариф на проїзд, який не збанкротить перевізників та максимально захистить жителів регіону.

Багатокомпонентний аналіз, проведений управлінням інфраструктури ОДА, враховує 9 основних показників вартості тарифу. Зокрема, середню вартість дизельного палива, мінімальну заробітну плату згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік, витрати на мастильні матеріали, витрати на шини, витрати на АКБ, вартість автобусів, середній курс долара в банках (продаж), витрати на технічне обслуговування та ремонт, витрати на основні вузли і агрегати, що безпосередньо вливають на безпеку перевезень згідно із законодавством (підпункт 31.4 пункту 31 Правил дорожнього руху).

За результатами аналізу встановлено, що вартість пального зросла на 114,3%, середній курс долара – на 127,9%, витрати на основні вузли і агрегати, що безпосередньо вливають безпеку перевезень – на 127,9 %, на мастильні матеріали – на 68,7%. І так майже за всіма параметрами.

У зв’язку з таким значним подорожчанням на всі складові наразі перевізники працюють у збитку, не маючи коштів ні на ремонт, ні на оновлення автопарку.

Управління інфраструктури ОДА вирахувало оптимальний показник збільшення вартості проїзду на перевезення, який забезпечить підтримку безперебійних перевезень та максимально захистить жителів регіону. Для приведення вартості проїзду (тарифу) до економічно-обґрунтованого рівня необхідно встановлювати наступний розрахунок: (діюча вартість проїзду (тариф)) х 60,6% (граничне встановлення).

При чому максимально допустимий рівень рентабельності при перевезеннях пасажирів зазвичай повинен становити 25%. Проте враховуючи соціально-незахищені верстви населення, відсутність зростання заробітних плат, автомобільним перевізникам Організатором перевезень рекомендовано застосовувати лише 15% рентабельності.

Отже, вартість тарифів підвищиться лише на 60,6%.

Крім того безпосередньо організаторами перевезень на кожен автобусний маршрут загального користування персонально встановлюється вартість проїзду(тариф) в залежності від його основних складових (протяжність маршруту, пасажирозмінність, пасажиропотік тощо), яка зазначається в затвердженому паспорті автобусного маршруту загального користування, або в погоджених організаторами перевезень змінах до паспорту маршруту, а у разі міських перевезень, вартість проїзду ще й зазначається в договорі на перевезення та або в додаткові угоді до договору.

 

Довідка:

Аналіз проведено на підставі Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про автомобільний транспорт”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”, наказів Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.05.2006 № 503 „Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.09.2006 за № 1065/12939, від 17.11.2009 № 1175 „Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.11.2009 за № 1146/17162


ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ

ЕКОНОМІЧНОГО ОБГРУНТУВАННЯ ТАРИФУ

на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування станом на 10.03.2015

 

№ з/п

Найменування показника

Вартісна складова, грн. станом на 28.03.2014

Вартісна складова, грн. станом на 10.03.2015

Збільшення показника у відсотках

1

Середня вартість дизельного палива

11, 90

25, 50

114,3%

2

Мінімальна заробітна плата згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік)

1218

(1301 до кінця року)

1218

(1378 до кінця року)

0%

(6,0%)

3

Витрати на мастильні матеріали

0,1930

0,3290

68,7%

4

Витрати на шини

2150

3300

53,5%

5

Витрати на АКБ

1050

1550

47,6%

6

Вартість автобусів

(БАЗ - ЕВРО-4)

Турист 079.53 - 50240 ₴

Приміський(міський)079.52 – 45800 ₴

 

 

580774

 

529448

 

 

1323824

 

1206830

 

127,9%

(даний показник не враховувався наведений для статистики)

7

Середній курс долара в банках (продажа)

11,56

26,35

127,9%

8

Витрати на технічне обслуговування та ремонт (ТО1, ТО2, ЩО, ПР)

450,14

581,13

29,1%

9

Витрати на основні вузли і агрегати, що безпосередньо вливають на забезпечення безпечних перевезень та у разі їх несправності заборона їх експлуатації згідно із законодавством (підпункт 31.4 пункту 31 Правил дорожнього руху)

В середньому зросли пропорційно до курсу долара в банках (продажа) так, як зазначені запасні частини приблизно на 90 % імпортного виробництва

127,9%

Всього в середньому:

52,2

(53,2)

СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВЕЛИЧИНА

52, 7%

СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВЕЛИЧИНА + 15%  рентабельності пасажирських перевезень

 

60, 6%

 

ВИСНОВОК: у зв’язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації Послуг, що не залежать від господарської діяльності автомобільного Перевізника (пункт 1.6 Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 2009 р. №1175) для приведення вартості проїзду (тарифу) до економічно - обгрунтованого рівня необхідно встановлювати наступний розрахунок:

 




ФОРМУВАННЯ ТАРИФУ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ, який приблизно складається із наступних складових собівартості перевезень пасажирів автомобільним транспортом станом на 10.03.2015


 

 

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Мнения пользователей

Опубликовано Гость оля в 12.03.2015 - 15:58.

путь ОДА "вырахует" "экономично обгрунтованый розмир" заработной плати с учетом "экономично обгрунтованиого" повышения тарифов на энергоносители и товары первой необходимости. вот тогда можно будет выносить на повестку дня вопрос о повышении цен на проезд в общественном автомобильном транспорте.

Опубликовано Гость в 12.03.2015 - 16:05.

Всё правильно проезд по 10-гр. Как минимум!!!

Опубликовано Гость в 12.03.2015 - 20:35.

НА 10 ГРИВЕНЬ ЭТО 0-5 ГСМ ПРИ РАЗУМЕ МОЖНО СВЕРХ ПРЫБЫЛИ . ВАРИАНТ ПОКУПАЙ ГСМ У ВОДИТЕЛЯ ИЛИ НОСИ В Ш ПРИЦУ НА НА КАЖДЫЙ КМ.

Опубликовано ГостьПассажир в 12.03.2015 - 17:34.

Ага, сначала пусть научаться ездить нормально. А то летаешь по салону с последствиями, и за это еще и плати....

Опубликовано Гость в 12.03.2015 - 19:01.

Почему этим ушлепкам(криворожским, днепровским маршрутчикам) всегда надо больше всех? В Сумах подняли проезд до 3грн. , на зап. Украине до 4-5, а у нас как всегда!Коррупционные схемы надо убирать, тогда и проезд будет дешевле.

Опубликовано dim в 12.03.2015 - 19:38.

Ты своими Сумами уже запарил, так для справки Протяжённость города с севера на юг — 50 км, с запада на восток — 56 км, ниче тебе тупица эти цифры не говорят?

Опубликовано Гость в 13.03.2015 - 11:42.

А кой хрен разница, какая длина города, если сравнивать нужно длину маршрутов? Плохо в школе учился?

Опубликовано Гость в 13.03.2015 - 15:45.

острица ты наша, как раз я учился просто замечательно, что бы понять, что средняя длинна маршрута у нас 20 км, а у них 7-9, почитай хоть цифры на их форумах. а потом раскрывай свой нечищеный рот

Опубликовано dim в 12.03.2015 - 19:43.

а ты в курсе что пенсионеры там платят за проезд, а не ездят на шару???

Опубликовано Гость в 12.03.2015 - 20:52.

1 ЛЬГОТНЫЙ ЭТО МЕШОК ДЕРЬМА КОТОРЫЙ КАЖДЫЙ ВОДИЛО ВОЗИТ ПОД СИДЕНЬЕМ У СЕБЯ БЕСПЛАТНО- НО ЭТО ПАМЯТНИК ЧТО У НЕГО ВЗЯТЬ А СВОИ ПРАВА у ВР.

Опубликовано Маркиян в 12.03.2015 - 21:57.

Все правильно : проезд - 10 грн., хлеб - 10 грн. Война как ни как. Каждый день дивизия на дивизию схватываются. Слава Украине ! Украина понад усе ! Ну и т.д.

Опубликовано Гость в 13.03.2015 - 13:06.

карнаватские автобусы в прошлое подорожание первыми кинулись поднимать цены.и жалобы на них писали и подписи собирали.все зря.видно хороший откат идет наверх.а маршруты короткие и автобусы галимые,корме эталонов275.дети ничем не могут доехать до школы-так что же им не учиться?слава так слава

Опубликовано Гость в 13.03.2015 - 15:48.

СРЕДНЕСТАТИЧИЧЕСКИЙ БАРАН ДАЖЕ ВОПРОСОМ НЕ ЗАДАЕТСЯ , ПОЧЕМУ ЕМУ ДО СИХ ПОР НЕ ВЫРАХУВАЛЫ ЗАРПЛАТУ ШОБ ОН НЕ СДОХ!!!

Добавить свое мнение

Содержимое этого поля является приватным и не будет отображаться публично.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Куда пойти?

Кино
Премьера: 02.07.2020
Зов Джунглей
Настоящий анимационный блокбастер для всей симьи с забавными героями, в лучших традициях...
Кино
Премьера: 02.07.2020
Убийство с открытками
Детектив из Нью-Йорка расследует смерть своей дочери, которая была убита во время ее медов...
Кино
Премьера: 02.07.2020
Стражи Галактики 2
Межгалактический блокбастер возвращается! На этот раз банда космических бродяг должна выяс...
 

Сообщить об ошибке

Если вы считаете, что выделенный текст содержит ошибку - сообщите об этом нам

Добавьте свое замечание, которое касается ошибки.
Закрыть