У Центрально-Міському ліцеї Кривого Рогу створено дослідний центр (фото)

15.10.2019

Криворізькі загальноосвітні заклади - найактивніші учасники конкурсу «Громадський бюджет».

Завдяки перемозі в муніципальному конкурсі «Громадський бюджет 2019» у Центрально-Міському ліцеї ідеї активних учнів, батьків та педагогів втілили в життя. Створений довгоочікуваний «STEM-центр «Юніор-винахідник», котрий урочисто відкрив міський голова Юрій Вілкул.

Про це повідомили в управлінні преси та внутрішнбої політики виконкому міськради.

«Найголовніше, що цей проект ініціювали учні та вчителі ліцею, а батьки та інші криворіжці їх підтримали. Це говорить про те, що в Кривому Розі живуть небайдужі, ініціативні і талановиті люди, які хочуть знати та вміти більше, а головне, змінити свій заклад та місто на краще. А ми зі свого боку, відкриті до конструктиву і корисним змінам», - зазначив Юрій Вілкул.

Проект створення STEM-центру у Центрально-Міському ліцеї дасть можливість для учнів, за допомогою сучасної техніки, проводити експериментальні дослідження з природничих наук. Вони зможуть створювати розумні пристрої та на практиці перевіряти теоретичні знання.

«STEM-центр допомогатиме формуванню інтересу у учнів до STEM-професій – інженера, технолога, програміста, еколога. Саме тих професій, які потрібні нашому промисловому місту», - сказала авторка проекту Наталія Мостєпан.

За виділені з міського бюджету кошти було капітально відремонтовано кабінет для кутка робототехніки, оновили меблі і закупили все необхідне. Також був проведений тренінг-навчання для вчителів ліцею з представниками ІТ-компанії щодо роботи з програмованим електронним модулем та 3D-принтером.

«Ми придбали спеціальне обладнання: програмований електронний модуль з інтегрованим маніпулятором та набором електроніки, 3D-принтер, мультимедійний проектор, відеокамеру, телескоп, набори LEGO MINDSTORMS, сканер, цифровий мікроскоп, два ноутбуки, п’ять 3D ручок з витратними матеріалами. Все це до вчора була лише мрія, а сьогодні вже реальність», - добавила Мостєпан.

Допитливі учні ліцею не відходять від кабінету робототехніки, кожен бажає щось дослідити в лабораторії та щось виготовити за допомогою 3D-моделювання.