Щоб не помилитись і сплатити за світло на свій особовий рахунок, а не чужий, варто упевнитись у введеному особовому рахунку перед оплатою. Але, якщо таки помилки не вдалось уникнути і гроші були відправлені на рахунок комусь іншому, то цю ситуацію можна виправити і перевести сплачені кошти на вірний особовий рахунок.
Як це зробити, розповідаємо у матеріалі.
Зрозуміти, що кошти були сплачені не на той особовий рахунок, клієнт може, якщо після оплати він отримав смс-повідомлення від YASNO про все ще наявний борг або якщо після оплати рахунка кошти, які були сплачені, не відображаються в Особистому кабінеті YASNO.
Щоб перевести кошти з чужого особового рахунка на свій, необхідно звернутись до YASNO, надіславши на пошту [email protected] скан-копії:
- заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок (форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти)
- документу, що підтверджує вашу особу (наприклад, паспорт (1 сторінка)
- квитанцію про проведену оплату (у разі, якщо в квитанції не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської карти, то необхідно також надати підтвердження власника картки).
Після цього, фахівці YASNO опрацюють звернення та протягом 2-3 днів, лише за наявності усіх наданих вище документів, кошти будуть повернені на особовий рахунок клієнта, котрий помилився. Переконатись у зарахуванні коштів на свій особовий рахунок клієнт зможе, скориставшись Особистим кабінетом YASNO.
А клієнт, котрий кошти помилково отримав на свій рахунок буде сповіщений YASNO про зняття з його рахунка, помилково отриманих коштів.
«Таких історій в нашій практиці не багато, але все ж часом вони трапляються. Дотримуючись вищезазначеного алгоритму, кошти можна повернути на свій рахунок дуже швидко, то ж підстав для хвилювання немає», – сказав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
новини Кривий Ріг LIFE