London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

Без черг: до центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі можна записатись онлайн

ДТЕК Дніпровські електромережі постійно вдосконалює свої дистанційні сервіси обслуговування клієнтів, що дозволяють вирішити майже будь-яке питання не виходячи з дому. Але для тих, хто надає перевагу завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) особисто, відновлено послугу онлайн-запису. Завдяки ній можна обрати зручні час і дату візиту до фахівця, щоб швидко вирішити питання.

Заощадити свій час, коли потрібно передати покази, оформити договір на приєднання, замовити заміну/перевірку лічильників, допомагають онлайн-сервіси ДТЕК Дніпровські електромережі: чат-боти Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, сторінка компанії у Facebook. Та якщо клієнт хоче особисто обговорити своє питання з фахівцем, він може записатись онлайн до найближчого центру обслуговування клієнтів на конкретні дату і час. Наразі та Дніпропетровщині працюють 11 центрів.

«Ми прагнемо дати жителям Дніпропетровщини широкий вибір послуг та сервісів, які допоможуть їм вирішити своє питання за будь-яких умов і обставин. Наше завдання – щоб процес завжди був зручний і не вимагав від клієнта додаткових зусиль. Тому для тих, хто хоче поспілкуватися з нашими фахівцями у центрах обслуговування, ми даємо змогу записатися онлайн. Це економить час клієнта, адже так ми можемо регулювати кількість відвідувачів і не допускати створення черг», – повідомили у компанії.

Для того, щоб записатися до центру обслуговування клієнтів (ЦОК), необхідно зробити 5 простих кроків:

завітати на сайт ДТЕК Дніпровські електромережі;

на головній сторінці знайти розділ «Записатися до центру обслуговування клієнтів»;

обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;

заповнити спеціальну форму, обравши зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;

отримати електронний талон з номером, датою та часом запису та завітати в обраний день і час до офісу компанії.

Компанія нагадує, що клієнт може не їздити до ЦОК, для вирішення своїх питань можна скористатися сервісами самообслуговування – чат-ботом або сайтом.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі