Чатботи у Viber та Telegram давно стали зручними помічниками у вирішенні багатьох питань. І питання, пов’язані з електропостачанням та енергоефективністю – не виняток.
Яку саме інформацію можна знайти та які питання вирішити легко через чатботи YASNO, розповідаємо.
Для зручності клієнтів YASNO створив чатботи у Viber та у Telegram, щоб кожен клієнт мав можливість обрати для себе месенджер, яким звик користуватись. Додатковою превагою користування чатботами є те, що клієнти щомісяця отримують нагадування, коли варто передати показання. Саме вчасно передані показання дозволяють отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію.
Через чатботи клієнти YASNO можуть:
- передавати показання електролічильника
- сплачувати за спожиту електроенергію
- додавати кілька особових рахунків та проводити оплати (це зручна функція для тих, хто допомагає вирішувати питання електропостачання близьким та рідним, котрі не використовують онлайн-сервіси або мають декілька квартир у користуванні)
- спілкуватись з оператором у режимі реального часу через онлайн-чат
- зареєструватись в Програмі лояльності YASNOЛОВ, переглядати кількість балів та доступні промокоди
- дізнатись тип діючих відключень
- знайти адресу найближчого енергоофісу
- ознайомитись з інструкціями (як скористатись функціями чатботів).
Щоб почати користуватись чатботами достатньо знайти їх через пошук у Viber та Telegram або за посиланням: bit.ly/yasno_viber, bit.ly/yasno_tg.