З цього приводу провели навчальний семінар.
Відповідно до розпорядження Криворізького міського голови від 04.09.2024 № 214-р «Про щорічну інвентаризацію майна комунальної власності міста», для перевірки відповідності даних бухгалтерського обліку фактичній наявності майна, що перебуває на балансовому обліку комунальних підприємств, закладів та установ, виконкомами районних у місті рад у співпраці з відділами, управліннями, іншими виконавчими органами міської ради організовано проведення станом на 01.10.2024 інвентаризації комунального майна підприємств, закладів та установ, розташованих на території районів, у тому числі тих, що перебувають у стані реорганізації, ліквідації чи санації.
З метою проведення належної та якісної щорічної інвентаризації майна комунальної власності підприємствами Саксаганського району, а також підготовки узагальнюючих матеріалів за її результатами, на базі виконкому районної у місті ради представниками управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради було проведено семінар-навчання.
Про це повідомляє пресслужба виконкому Саксаганської районної у місті ради.
Під час семінару було ретельно розглянуто усі форми додатків до підсумкових матеріалів інвентаризації, правильність та порядок їх заповнення, а також озвучено помилки, які допускаються при заповненні та внесенні даних інвентаризації. Наголошено увагу керівників та бухгалтерів на обов’язковому дотриманні вимог щодо списання, відчуження та передача основних засобів, що є комунальною власністю територіальної громади міста Кривого Рогу, а саме суворому дотриманні Порядку списання, відчуження, передачі основних засобів, що є комунальною власністю територіальної громади міста Кривого Рогу, затвердженого рішенням Криворізької міської ради від 27.11.2013 № 2313, зі змінами.
новини Кривий Ріг LIFE