YASNO Mobile – це новий застосунок, який дозволяє за лічені хвилини просто зі смартфону вирішити більшість питань з електропостачання.
Онлайн-сервіс вже доступний для завантаження в App Store та Play Market.
Про це повідомили у пресслужбі YASNO в Дніпропетровській області.
У застосунку постачальник зібрав найнеобхідніші функції для споживачів електроенергії:
- передача показань лічильника – після внесення даних клієнту одразу буде розраховано обсяг споживання. Також можна побачити попередні показання та у який спосіб їх отримав постачальник: від клієнта або від ОСР (якщо споживач не вносив показання, а оператор системи розподілу розраховував середньодобове споживання або провів контрольне зняття показань);
- оплата рахунку – у застосунку є можливість перевірити стан особового рахунку, дізнатися чи є заборгованість або переплата та переглянути історію платежів. Внести оплату можна через GPay/ Apple Pay або за допомогою банківської карти, реквізити якої можна зберегти, щоб не вводити їх постійно вручну;
- статистика споживання – корисна опція для тих, хто прагне до свідомого використання електроенергії та економії коштів, адже дозволяє контролювати своє споживання та порівнювати його з попередніми періодами;
- програма лояльності YASNOЛОВ – клієнти можуть переглядати накопичені бонуси, а також обмінювати їх на промокоди партнерів;
- чат підтримки – у розділі «Більше» є функція «Підтримка YASNO», яка дозволяє розпочати чат з оператором у viber або telegram.
Новий застосунок дозволяє керувати необмеженою кількістю особових рахунків, тому передавати показання та робити платежі можна не лише за себе, а й за своїх рідних.
YASNO Mobile стане незамінним помічником не лише для побутових, а й для юридичних споживачів. Зокрема, бізнес-клієнти можуть переглянути усі виставлені рахунки, а малі та середні підприємці мають можливість також одразу сплатити рахунки карткою або через GPay/ Apple Pay. Крім цього, застосунок допоможе бізнесу відстежувати статистику споживання, переглядати історію оплат та завжди мати під рукою інформацію з електропостачання (тарифний план, поточні ліміти споживання, ЕІC-код площадки тощо).
«YASNO Mobile – це унікальний застосунок, який за своєю функціональністю та зручністю не має аналогів у сфері комунальних послуг в Україні. Новий онлайн-сервіс вже встиг отримати нагороду в рамках Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду. Та головне для нас – це визнання наших клієнтів. YASNO Mobile допоможе у вирішенні будь-яких питань з електропостачання. Він об’єднав найбільш затребуваний і корисний функціонал як для побутових, так і для бізнес-клієнтів. Це новий рівень диджиталізації послуг і ми продовжуємо йти цим шляхом», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
новини Кривий Ріг LIFE