Останнім часом від криворіжців до Контакт-центру 1520 надходять повідомлення, що неможливо додзвонитись на “гарячу лінію” підприємства-надавача послуги. Там опрацьовують всі заявки мешканців, але все ж таки – у межах повноважень органів місцевого самоврядування.
“Вкрутити лампи у під’їзді”, “потравити блохів, комарів, гризунів у підвалі”. “встановити лавку біля під’їзду”, “ліквідувати порив водопроводу”, “обрізати дерево на прибудинковій території”, тощо повинні виконувати ті служби, з якими у мешканців договори (угоди) і звертатись треба до них.
Про це повідомляє пресслужба виконкому Криворізької міської ради.
Наразі найчастіше заявники скаржаться на неможливість додзвонитись до:
– АТ “Криворізька теплоцентраль”
– АТ «ДТЕК “Дніпровські електромережі”
– КП “Кривбасводоканал”
Надаємо актуальну інформацію по надавачам житлово-комунальних послуг у Кривому Розі:
1. АТ “Криворізька теплоцентраль” у зв’язку з початком опалювального сезону 2024/2025 років для покращення якості обслуговування, а також для більш злагодженого спілкування зі споживачами запроваджено цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону
067-566-96-86, на якій у режимі 24/7 можна залишити:
– інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
– заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
– заявки щодо нарахувань тощо.
З 1 листопада АТ “Криворізька теплоцентраль” змінила й графік прийому споживачів. Тепер криворіжців прийматимуть за наступними графіками:
Слід знати, що під час повітряної тривоги прийоми не проводяться.
Про вимкнення електроенергії повідомляє сайт ДТЕК «Дніпровські Електромережі» https://www.dtek-dnem.com.ua/ua, на якому ви можете ознайомитись з контактами підприємства для зручного зв’язку:
– телефони кол-центру – для стаціонарних телефонів (056) 790 99 00;
– для мобільних телефонів – +38 (066) 790 99 00, +38 (067) 790 99 00, +38 (063) 790 99 00;
– для юридичних клієнтів – +38 (067) 522 21 12;
– адреса електронної пошти [email protected] для загальних питань і консультаційних послуг;
– під’єднатися до чат-ботів у телеграмі та вайбері https://t.me/DTEKDniprovskiElektromerezhiBot, https://chats.viber.com/dtekdniprovskielektromerezhi
Офіційні засоби зв’язку з КП «Кривбасводоканал»:
– Центр обслуговування клієнтів – (056) 499-15-75, (067) 659-15-75; (066) 499-15-75 – щодня з 08.00 до 20.00 (без перерви);
– повідомити про проблему можна по вайберу за номером (067) 674-75-49 (але цей номер не приймає дзвінки, а лише текстові повідомлення і фото);
– слідкувати за новинами можна на сайті підприємства https://kp-kvk.dp.ua/, на сторінці КП «Кривбасводоканал» у соціальних мережах, у телеграм каналі t.me/kryvbasvodokanal та вайбері http://surl.li/mrxlp;
– офіційні запити, заяви та інші документи можна направляти на офіційну електронну адресу [email protected]а;
– Служба технічної інспекції, відділ по роботі з юридичними особами – тел. 098-995-91-95;
– Водозбут–тел. (067)560-03-20, (0564)-74-44-28, реалізація централізованого водопостачання та водовідведення, контакти:
Якщо всеж не вдалося додзвонитися до надавачів послуг, то повідомити про свою проблему можна, зателефонувавши до Контакт-центру 1520 за номерами 1520 та (056)499- 1520 щодня без вихідних з 08.00 до 20.00 або залишити заявку через свій особистий кабінет на сайті Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/ – 24/7.
новини Кривий Ріг LIFE