London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

Тепер в Особистому кабінеті та мобільному застосунку YASNO можна налаштувати автоплатіж за світло

Електропостачальник реалізував нову функцію у своєму Особистому кабінеті та мобільному застосунку YASNO Mobile. Тепер усі побутові клієнти можуть встановити щомісячне списання коштів за спожиту електроенергію.

Завдяки новій опції можна більше не хвилюватися через протерміновані платежі та виникнення заборгованості – необхідна сума буде регулярно зараховуватися по конкретному особовому рахунку. При цьому кожен клієнт має можливість налаштувати зручні для себе параметри автоплатежу:

  • тип списання: за нарахуванням або постійна сума. Якщо обрати списання за нарахуванням, щомісяця з банківського карти клієнта буде зніматися сума, що відповідає виставленому рахунку (включаючи заборгованість/переплату попередніх періодів). При цьому можна встановити ліміт, понад якого кошти у будь-якому разі не будуть списуватися. Клієнти, які щомісяця мають приблизно однаковий обсяг споживання, можуть налаштувати списання конкретної суми.
  • день списання: можна налаштувати автоплатіж по факту виставленого рахунку. Тобто, як тільки постачальник сформує рахунок (з 4 по 10 число кожного місяця), кошти одразу знімуться з карти. Також є можливість обрати конкретну дату (з 11 числа до кінця місяця) і синхронізувати списання, наприклад, із зарахуванням на карту заробітної плати.
  • платіжна карта: є можливість налаштувати автоплатіж з карти, з якої вже здійснювалася оплата, або додати нову.

Автоматична оплата може бути застосована для усіх особових рахунків, якими керує клієнт. Функція вже доступна у застосунку YASNO Mobile, який можна завантажити через Play Market чи App Store, а також в Особистому кабінеті на сайті постачальника.

«Ми прагнемо по-максимуму спростити усі процеси з електропостачання та зробити їх для клієнта настільки зручними, щоб він їх навіть не помічав. На оплату рахунків інколи не вистачає часу або про неї просто забувають. Функція автоплатежу вирішить це питання. У наших сервісах її можна налаштувати за декілька кліків, а за необхідності так само швидко призупинити або вимкнути», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі