Понад 120 підприємців регіону онлайн долучилися до чергового засідання учасників платформи «Діалог влади та бізнесу».
На їхні питання відповіли запрошені фахівці Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області. Про це повідомили в ОВА.
«Платформа «Діалог влади та бізнесу» – перевірений майданчик для взаємодії з підприємцями. Створений для того, аби ми могли оперативно реагувати на їхні запити. Дієвий формат, де розглядаємо різні питання. Пов’язані з податками, митницею, охороною праці. Я вдячний всім учасникам нашої чергової зустрічі за жваве обговорення», – зазначив перший заступник начальника Дніпропетровської ОВА Юрій Яндульський.
Серед тем, які винесли на нараду, – видача фіскальних чеків. А ще обговорили, як можна здійснювати продажі, коли касовий апарат не працює або відсутній зв’язок з фіскальним сервером. Йшлося й про податкові застави та декларування доходів. Представники ДПС презентували сучасний формат спілкування з податковою службою.
«Податкова служба – це не лише контролюючий орган. Це, перш за все, партнери, які допомагають орієнтуватися у законодавчих змінах. Ми максимально відкриті. Готові консультувати, відповідати на запитання», – сказала в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Теодозія Чернецька.
Підприємці активно ставили питання. Цікавилися, зокрема, який термін повернення надлишково сплачених коштів. Фахівці податкової роз’яснили, що отримати назад переплачену суму можна протягом 20 календарних днів.
Запитували учасники зустрічі й про те, що робити у разі виявлення торгівлі без видачі чеків. Їм порекомендували повідомляти про такі порушення до податкової.
«Для нас важлива кожна зустріч з бізнесом. Якщо підприємець зареєструє додатково найманого працівника, якщо він буде чесно використовувати касову техніку та справно сплачувати податки – це ознака нашої недаремної роботи», – розповів заступник начальника відділу якості перевірок управління податного аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Роман Дудник.
У ДПС наголосили, що служба налагоджує сучасні формати взаємодії з бізнесом. Працюють офіційні сторінки у соцмережах, сайт, ютуб-канал. Там щоденно з’являється актуальна інформація. Функціонує комунікаційна податкова платформа.
Можна звертатися і на номери гарячих ліній. Всього їх 109 за 23 напрямками роботи.
новини Кривий Ріг LIFE