Для забезпечення точного обліку електроенергії фахівцям ДТЕК Дніпровські електромережі час від часу потрібно відвідувати своїх клієнтів, в оселях яких розташовані лічильники.
Під час таких візитів працівники можуть провести контрольне зняття показів, замінити старий лічильник на новий «розумний» тощо.
ДТЕК Дніпровські електромережі підготував порадник, як розпізнати на вашому порозі представника енергокомпанії.
Коли лічильник електроенергії розташований на території споживача, фахівці змушені вас потурбувати, щоб виконати необхідні роботи для забезпечення точного обліку електроенергії. Проте вони розуміють, що візити незнайомців, особливо в умовах воєнного стану, можуть викликати підозру та недовіру.
“Для вашого комфорту і безпеки ми робимо все необхідне, аби ви завжди мали змогу переконатись, що перед вами представник ДТЕК Дніпровські електромережі:
- Ми попереджаємо про візит фахівця через телефонний дзвінок, СМС або оголошення в будинку. Виняток – контролери, які не рідше ніж раз на пів року фіксують покази лічильників для точного розрахунку обсягу розподілу електроенергії.
- Фахівець може бути без спецодягу. Проте обов’язково повинен мати з собою офіційні документи відДТЕК Дніпровські електромережі – посвідчення, перепустку або бейдж.
- Найголовніше – наші працівники не пропонують послуг і не приймають готівку на робочому місці. Всі розрахунки за платні послуги проводяться виключно до візиту фахівця, через банківські рахунки.
Якщо людина у формі ДТЕК або з посвідченням вимагає гроші – зверніться до поліції”, – зазначили у ДТЕК Дніпровські електромережі.
новини Кривий Ріг LIFE