З даними показів лічильника енергетики розрахують фактичний обсяг електроспоживання за місяць, а постачальники сформують коректні платіжки.
Але що робити, якщо ви випадково надіслали неправильні покази? Не панікувати й виправити помилку за інструкцією нижче.
Якщо ви передавали в чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber або Telegram покази і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми.
У випадку, коли надіслані вами покази є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних.
На фото мають бути чітко видно:
- покази лічильника,
- серійний номер,
- зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).
Щоб перевірити, чи покази вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» й оберіть адресу об’єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показами.
Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.
новини Кривий Ріг LIFE