Всі новини про життя міста

Надали неправильні покази? ДТЕК Дніпровські електромережі підкаже, що робити

З даними показів лічильника енергетики розрахують фактичний обсяг електроспоживання за місяць, а постачальники сформують коректні платіжки.

Але що робити, якщо ви випадково надіслали неправильні покази? Не панікувати й виправити помилку за інструкцією нижче.

Якщо ви передавали в чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber або Telegram покази і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми.

У випадку, коли надіслані вами покази є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних.  

На фото мають бути чітко видно:

  • покази лічильника,
  • серійний номер,
  • зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).

Щоб перевірити, чи покази вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» й оберіть адресу об’єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показами.

Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі

Powered by WordPress