Криворізький винахідник Віталій Бризгалов розповів в соцмережі про розвиток подій щодо подальшої судьби електрокару-вантажівки COOLON.
В коментарях до публікації Віталія запитав Anatolii Matsko :
"Виходячи з доступної інформації, шлях розвитку Ваша команда вже обрала – створення «нового продукту» на нових потужностях за рахунок інвестеційних вкладів?
Невже «мастодонти» українського автопрому («Електрон», «Богдан-моторс», «Еталон», АвтоЗаЗ… чи інші) не звернули уваги на ваш проект і не пропонували свої виробничі потужності? Скориставшись їхньою капіталізацією та ресурсними можливостями досягнути цілі було б набагато простіше і швидше. Ваша точка відліку – це етап проектування «Т» і створений макет шасі електровантажівки. Це не мало, це основа проекту!
Ви знаєте, що в переді: конструкторський етап, виготовлення дослідних взірців, весь цикл випробувань, Експертиза, Безпека Руху, Держкомісія, Дозвіл на виробництво… , а дальше справжня промислова інженерія: технологічна підготовка серійного виробництва, створення та розміщення виробничих потужностей, підготовка, закупка та наладка обладнання, створення робочих місць, підбір та підготовка персоналу, створення матеріальних та енергетичних запасів, організація логістики, реалізація та сервіс, інфраструктура зарядних станцій і т. д. Благо, що в нас лібералізовані законодавчі норми в сторону декларування… Робота в переді величезна!!! Дивлячись на Ваш ентузіазм, оптимізм і віру в свій проект, в Вас все получиться! "
Відповідь Віталія: "Дякую, Етапи і процедура зрозуміла. Всі ті заводи не несуть для нас жодної корсті. Вони дуже далекі від електротранспорту, нових автівок не виробляли десятиріччами. Ті хто здатен, хочуть починати з пари мільярдів у.о. і плану на 40 тисяч авто, бо інакше їм нецікаво. Тож робимо все "Неправильно" підсиливши команду Досвідченими людьми з ЛАЗу і інших підприємств."
Подписывайтесь на наш Telegram канал https://t.me/krlife_ua
новости Кривой Рог LIFE