London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

CRM в онлайн-бізнесі — не проґавте жодного клієнта

Якщо ваш бізнес реалізує товари чи послуги онлайн, вам не обійтися без CRM.

Система побудови взаємодії з клієнтами допоможе своєчасно отримати та обробити замовлення, зафіксувати зацікавленість потенційного покупця, зібрати дані та занести їх до єдиної бази. Інтеграція CRM з сайтом дозволить вам:

  • встановлювати форми зворотного зв’язку або віджети для того, щоб відвідувачі сайту мали змогу оперативно задати питання щодо товару чи послуги або залишити заявку;
  • підключити поштову скриньку, що дасть можливість оперативно підтвердити отримання замовлення та надати покупцеві чек;
  • залучити сторонній софт до оброблення заявок, що дозволить розширити можливості CRM та застосувати гнучкі налаштування.

Впровадження CRM-системи загалом позитивно впливає на результати діяльності організації, дозволяючи залучити більшу кількість клієнтів та покращити якість їх обслуговування. Програмне рішення позитивно вплине на репутацію фірми та стане важливим кроком назустріч її подальшому розвитку.

Які можливості відкриває інтеграція сайта з CRM

Запровадження CRM дозволить не втрачати нові заявки та оптимізувати роботу персоналу. Завдяки новій системі кожна нова угода автоматично перетвориться на завдання для менеджера. Інтеграція двох потужних систем — інтернет-сайта та CRM — відкриє нові можливості завдяки:

  • автоматичній генерації лідів. Система самостійно вносить дані про клієнта до картки та генерує заявку, призначаючи її певному менеджеру. Це звільняє від рутинних завдань керівництво та суттєво скорочує час оброблення заявки;
  • спрощенню процесу обслуговування. Без втручання менеджера CRM надішле листа про статус оброблення звернення, відправить рахунок на оплату чи проінформує клієнта щодо подальших дій за допомогою sms;
  • поліпшенню контрольної функції. Керівництво має доступ до великого кола даних — інформації щодо кожного етапу воронки продажів, швидкості їх оброблення тощо;
  • вчасному поданню достовірних даних. Якщо клієнт змінив персональну інформацію, вона автоматично відобразиться в його картці.

Перевагою є те, що до CRM можна підключити сайт, створений на будь-якій платформі.

Зручні рішення для вашого бізнесу

Customer Relationship Management можна з легкістю адаптувати до особливих потреб завдяки:

  • відсутності обмежень щодо кількості підключених сайтів;
  • можливості налаштування двостороннього обміну повідомленнями з користувачами;
  • одночасному виконанню великої кількості функцій.

Бізнес-аналітика, можливість оцінки показників роботи на кожному з етапів, звітність та наявність шаблонів є вкрай корисними для керівництва, а зручна постановка завдань та автоматизація процесу спілкування з клієнтами полегшують працю менеджерів.

 

 

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
2 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Популярні новини