Про це місцевий мешканець написав у коментарі до посту Укрпошти у мережі Facebook. Він зазначив, що майже місяць чекав на пакет USPS Priority, періодично відвідував відділення і цікавився у персоналу щодо посилки, однак відповідь була одна: «Нічого не прийшло!».
Днями чоловік знову зайшов на пошту, але цього разу почув карколомну історію про пограбування.
«Мені розповіли прикру і дуже сумну історію про те, що в ніч з 24 на 25 грудня поштове відділення було пограбоване і грабіжники забрали саме коробку з листами. Співробітники впевнені, що там було й відправлення, на яке я чекав, – написав Костянтин. – Виникають запитання: 1. Чому пакет, адресований на поштову скриньку в цьому відділенні, не зберігати в ньому? 2. Чи знаходяться відділення під охороною і обладнані сигналізацією? Ну і останнє запитання – якими мають бути мої подальші дії?».
За словами криворіжця, працівники відділення не зв'язалися з ним з приводу надходження посилки.
Служба підтримки «Укрпошти» у соцмережі відреагувала на обурення чоловіка.
«Перепрошуємо за цей випадок. Надайте, будь ласка, трек-номер вашого відправлення нам у приватні повідомлення для перевірки. Зі свого боку, також направимо запит до керівництва відділення щодо цієї ситуації», – зазначили на сторінці установи.
Джерело: https://rudana.com.ua/news/skandal-z-ukrposhtoyu-u-kryvomu-rozi-zamist-posylky-legenda-pro-karkolomne-pograbuvannya?fbclid=IwAR1goYrgC4noaEJCGx5rsADc5Y3g1m73uc6Kxj2H_wabLQx-iiOT57v27-M