На це питання відповіли у АТ "Криворіжгаз":
Якщо ви сплатили через ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ та пройшло понад 10 днів.
⠀
Повідомте про це з кабінету з темою "Онлайн-оплата". При цьому зазначте у своєму листі:
⠀
– дату здійснення транзакції
⠀
– сплачену суму
⠀
– номер транзакції (квитанції) за наявності
⠀
Якщо ви сплатили в ІНШИЙ СПОСІБ (каса банку, Укрпошта, через Інтернет з сайту платіжного сервісу) та пройшло понад 20 днів.
⠀
Повідомте про це вашого постачальника. Зверніться до абонслужби газової компанії з відповідною квитанцією. Дізнатись адресу можна надіславши повідомлення з кабінету, в контакт-центрі чи на офіційному сайті газової компанії.
Подписывайтесь на наш Telegram канал https://t.me/krlife_ua
новини Кривий Ріг LIFE