До Кривбасводоканалу надійшла інформація про існування груп у месенджері Viber, створених від імені підприємства. В них викладається недостовірна інформація стосовно діяльності водоканалу, зокрема, питань щодо повірки квартирних лічильників.
Про це зазаначили у прес-службі КП "Кривбасводоканал".
"Офіційно повідомляємо, що "Кривбасводоканал" для оприлюднення важливої інформації та спілкування із споживачами використовує лише наступні ресурси:
офіційний сайт підприємства – http://kp-kvk.dp.ua/
сторінка у соціальній мережі Facebook – https://www.facebook.com/kpkvkpage/
канал у месенджері Telegram – https://t.me/kryvbasvodokanal
youtube-канал – https://www.youtube.com/channel/UCGA2F–dTT7jBFaoS6KfOJQ…
НОМЕР у месенджері Viber – (067)-541-61-02, який створено ВИКЛЮЧНО для прийому фото-повідомлень про пориви, витоки та відкриті люки на вулицях міста.
У зв'язку з цим закликаємо, використовуючі вказані джерела, перевіряти інформацію, яку ви отримуєте в мережі" – порадили у КП.
новини Кривий Ріг LIFE