Нажаль, таке може трапитись. І перший сигнал, який про це свідчить – дані лічильника. Він може показувати значення, які, з вашої точки зору, не відображають реальне електроспоживання вашої оселі. Що в такому випадку робити? Як з’ясувати чи мають ваші підозри підстави?
На ці питання відповіли в ДТЕК Дніпровські електромережі.
Найперше, що потрібно зробити для самостійної перевірки – відключити в оселі всі електричні прилади. Причому не просто кнопкою на пульті, а й обов’язково з розетки. Електроніка в «сплячому режимі» також споживає світло. Після відключення всіх приладів лічильник має зупинитися:
* індукційний лічильник (стара модель) – диск завмер і припинив обертатися;
* електронний лічильник (сучасні моделі) – світлодіод навантаження припинив блимати й почав безперервно світитися, нарахування припинилося.
У такому випадку можете бути впевнені – ви платите виключно за себе.
Якщо ж після усіх перевірок лічильник все одно продовжує «рахувати», це може свідчити, по-перше, про те, що, дійсно, хтось зайвий таки споживає ваші кіловати, або, по-друге, про несправність лічильника. В обох випадках власноруч проблему вирішити ви не зможете. І вам слід обов’язково звернутися до спеціалістів:
* у випадку підозри у несанкціонованому під’єднанні – до управителя вашого будинку (ЖЕК, ОСББ, керуюча компанія). Він направить вам електрика, який зафіксує та відключить таку врізку;
* у випадку підозри на несправність лічильника – до нас, ДТЕК Дніпровські електромережі. Наші спеціалісти перевірять коректність роботи приладу та, у разі потреби, замінять його.
новини Кривий Ріг LIFE