У Музеї культури єврейського народу та історії Голокосту «Музей Михайла Мармера» розпочався курс інтерактивних лекцій та занять, приурочених даті 19 квітня – початку збройного повстання єврейських підпільних організацій на території Варшавського гетто у 1943 р.
Про це повідомляє директор Музею Світлана Піддубна.
Для підлітків шкіл та студентів вишів буде проведено ряд тренінгів і воркшопів, які розкривають історичні передумови формування нацистської диктатури на території Німеччини, складові досягненнях цілей вирішення «єврейського питання» нацистами у Європі, та історичні аспекти Єврейського руху опору часів Другої світової війни.
2 квітня першими на інтерактивне заняття «Пропаганда, яка вбивала», прийшли учні 10 класу Комунального закладу освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для талановитої сільської молоді».
Під час заняття підліткам було продемонстровано формування антисемітських міфів у німецькому суспільстві у період Середньовіччя та запропоновано прослідкувати паралелі у створенні образів й символів, які використовували для пропаганди нацисти у дитячих книгах 30-40 рр. ХХ ст.
Старшокласники були вражені агітацією, яка спотворювала євреїв як особистостей, та відмітили, що обрані інструменти сильно підривали психічне здоров’я німецьких дітей.
Щоб учні відчули на собі, як це бути об’єктом тоталітарного режиму, вони взяли участь у грі «Заховай, якщо зможеш», під час якої підлітки зрозуміли, що страх від жорстокого контролю забирає шанси на розвиток суспільства і бажання творити щось нове. Крім того, школярі відмітили: емоції боязкості змушують не просто мовчати, а розв’язують руки агресорам у досягненні мети – володіти світом.
На завершення інтерактиву учні також дізналися про непокірних в період явища Голокосту – про великі загони євреїв на території Європи, які ціною свого життя виборювали право на життя, і, зрештою, залишилися на сторінках історії почутими…
новости Кривой Рог LIFE