London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

Які документи, видані органами державної реєстрації актів цивільного стану, знадобляться при реєстрації бізнесу та нерухомості?

Органи державної реєстрації актів цивільного стану фіксують основні події в житті кожної людини, як то: народження, одруження та смерть.

Тому не дивно, що документи, видані цими органами потрібні навіть в такій відділеній галузі, як реєстрація нерухомості та бізнесу. Часто до виконкому Криворізької міської ради звертаються криворіжці, яким для надання тої чи іншої реєстраційної послуги необхідно надати документи, видані органами ДРАЦСу.

Про це повідомляє відділ преси та інформації виконкому Криворізької міської ради.

В сфері реєстрації нерухомості можуть бути необхідні: свідоцтво про народження, свідоцтво про одруження та свідоцтво про розлучення:

Основним документом дитини, що не досягла 14 років залишається свідоцтво про народження. Воно одночасно виступає документом, що посвідчує особу дитини, а також документом, що підтверджує повноваження її законних представників – батьків.

Якщо нерухомість була набута до шлюбу, а після одруження наречений чи наречена вирішують взяти прізвище своєї другої половини, виникає ситуація, коли документи на житло виписані на одне прізвище, а власник вже носить інше. Пов’язати між собою власника та власність при реєстрації допоможе свідоцтво про одруження, в якому зазначається старе та нове прізвище.

Зворотня ситуація виникає у випадку розлучення та зміни прізвища в наслідок нього. Якщо нерухомість набувалася під час шлюбу, в документах на неї зафіксована особа зі старим прізвищем. І звернувшись після розлучення по реєстрацію прав, особа зможе пояснити зміну, надавши свідоцтво про розлучення, в якому зазначаються старе та нове прізвище.

При реєстрації у сфері бізнесу доволі часто до виконкому Криворізької міської ради звертаються громадяни після смерті родичів, які були зареєстровані як фізичні особи-підприємці або були засновниками (учасниками) юридичних осіб, з необхідністю припинити їх  діяльність як підприємців або учасників юридичних осіб. Як бути у цій ситуації роз’яснює управління з питань реєстрації.

Для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у зв’язку з її смертю, спадкоємцю необхідно надати тільки  ксерокопію свідоцтва про смерть фізичної особи-підприємця.

Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу (крім товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, а саме зміни засновника (учасника), керівником суб’єкта господарювання подаються такі документи:

– реєстраційна заява;

– примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження;

– документ про сплату адміністративного збору;

– статут в новій редакції;

– ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи засновника (учасника).

 

новини Кривий Ріг LIFE

 

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі