The Village Україна розповідає про вітчизняні бренди, які розраховані на масового споживача.
MustHave – позиціонує себе, як перший український мас-маркет жіночого одягу. Бренд заснували в 2010 році дві подруги Анна Коваленко та Анастасія Дзюба. Дівчата створили перші моделі суконь, пошили їх та продали. Головними принципами визначили – мінімалізм та лаконічність. Засновниці бренду хотіли, щоб дівчата могли прийти до магазину і обрати стильний одяг на будь-який тип фігури. Сукню від MustHave надягала навіть перша леді Марина Порошенко на День Державного Папора України у 2014 році.
На сьогоднішній день MustHave – це власне виробництво в 1000 кв.м, 7 магазинів в Україні, 250 співробітників, онлайн магазин, представництва бренду в 10 країнах світу. А в асортименті є одяг від суконь та літніх сарафанів до плащів та пальт.
Анастасія Дзюба
засновник та співвласник MustHave
Є ряд відомих світових мас-маркетів, які поступово підкорюють український ринок. Для нас їхній асортимент ніколи не був достатньо жіночним та по-справжньому цікавим. Ми відрізняємося від європейських жінок, маємо свої історичні вподобання. Тому ми вирішили створити мас-маркет з урахуванням національних особливостей – жіночності, елегантності, любові до суконь. Ми не дизайнери, тому наш одяг, це моделі розроблені креативною командою під нашим керівництвом з урахуванням останніх тенденцій та їхньою адаптацією. Це і є типова концепція мас-маркету.
Бренд Promin створили на базі львівської трикотажної фабрики «Промінь». Підприємство було засноване в 1939 році і протягом більш ніж 60-ти років вважалось лідером серед виробників трикотажного повсякденного одягу у Східній Європі. В 2012 році новій команді вдалося відродити та модернізувати роботу найбільшого гравця на ринку легкої промисловості України. Оновлений бренд Promin випускає доступні за ціною колекції повсякденного одягу для активного дозвілля усієї родини – жінок, чоловіків та дітей.
Бренд працює з натуральною сировиною (бавовна, віскоза), яку виготовляють ексклюзивно на замовлення. В фірмових магазинах та онлайн-магазині діє програма лояльності для постійних клієнтів, часто є акції та спецпропозиції.
Тетяна Іщук
директор з розвитку компанії Promin
Базові речі та одяг для активного відпочинку завжди користувались попитом в українського споживача. Наші потужності фабричних масштабів, вигідні контракти з виробниками якісної сировини в Узбекистані та співпраця із професіоналами української модної індустрії дають змогу випускати якісну і недорогу продукцію. В порівнянні із відомими європейськими мас-маркет брендами, наша продукція більш доступна і не менш якісна та трендова.
Спираючись на наш успішний досвід, можемо стверджувати, що у легкої промисловості України є майбутнє. Крупні інвестиції, великі масштаби виробництва, сертифікована сировина та безперервне оновлення та розширення асортименту можуть гарантувати успіх не лише в Україні, але і за її межами. За останні два роки ми відкрили три фірмові магазини в Києві та Київській області, розвиваємо онлайн-магазин, працюємо з партнерами в регіонах та плануємо відкриття фірмових магазинів в Києві та Львові.
Мас-маркет бренд GRASS був створений в квітні 2015 року трьома друзями Тарасом Волковим, Ксенією Константиновою та Сашою Колібабчуком. Ідея виникла в лютому, а вже через три місяці з’явилася перша колекція бренду, яка складалася з п’яти моделей жіночого одягу. На той час основними каналами продажу були соціальні мережі і сайт. Успішний старт дав можливість бренду відкрити свій магазин в самому центрі Києва – на Костьольній, 6 (біля Майдану Незалежності).
Сьогодні бренд GRASS випускає 4 основні колекції в рік та працює над колабораціями з іншими брендами. Засновники бренду описують свою клієнтку, як сильну та впевнену в собі жительку мегаполісу.
Тарас Волков
засновник та креативний директор мас-маркет бренду GRASS
Багато бізнесів, які створюються сьогодні, працюють аби приносити користь більшості, а не 2-3% українців. Для мене це і є головний принцип мас-маркету – створювати такий продукт, який буде вирішувати проблеми значної частини споживачів певного ринку. Для України ця історія нова, але дуже потенціальна. Тому, коли ми вперше замислилися над створенням власного бренду одягу, ми навіть не вагалися, а одразу зупинилися на сегменті мас-маркету, бо саме за нове братися найцікавіше: тут немає прикладів для наслідування, немає правильних відповідей, відчуваємо себе першопрохідцями. До того ж, ідеологічно ідея мас-маркету нам близька.
В мас-маркеті немає тої однозначності, яка є в нішевих проектах, коли ти рухаєшся по певній дорозі і не звертаєш. Мас-маркет проект вимагає від нас значної гнучкості. Наша ціль – створити потужний бренд відомий у всій країні, а можливо і за її кордонами. І на даний момент ми рухаємся до нашої цілі за графіком. Задля цього ми вже працюємо над асортиментом. Кожної нової колекції ми випускаємо більше моделей, ніж попередньої. Також будемо додавати нові товарні групи, які на даний момент не представлені в наших колекціях.
Kachorovska – це сімейний взуттєвий бізнес, якому вже більше 50 років. У 2013 році бренд запустив власну лінію взуття та сумок, які продаються на офіційному сайті та у двох магазинах в Києві – на Подолі та на Площі Льва Толстого.
Орієнтирами бренду є стриманий дизайн, самодостатня класика із несподіваними акцентами та натуральні матеріали. Всі матеріали для взуття привозять з Італії, куди працівники бренду їздять мінімум тричі на рік. Працюють з найкращими складовими для взуття, як і всесвітньовідомі взуттєві бренди. Наприклад, у Kachorovska є колодки, як у Miu Miu, Prada і Céline, є підбори, які використовує марка Sergio Rossi.
Аліна Очеретяна (Качоровська)
співвласниця бренду Kachorovska Atelier
Ми бренд індивідуального мас-маркету, в першу чергу, за рахунок нашого Kachorovska Atelier. Ми створили ательє, яке як для формату ательє відшиває дуже велику кількість замовлень – сотні індивідуальних замовлень на місяць.
Що стосується нашої лінійки готової продукції: ми цілеспрямовано не закуповуємо шкіру одного виду в промислових масштабах, а навпаки – різні текстури та кольори шкіри закуповуємо в обмеженій кількості. Це дає нам можливість пропонувати клієнту взуття та сумочки, які по-своєму унікальні, адже їх було випущено максимум 25-30 одиниць. Загальноприйняті ознаки для продукту мас-маркета – демократична ціна та середня якість. Але це не заважає нам слідувати цінностям нашого бренду – висока якість та справедлива ціна. Вони були сформовані задовго до того, як Kachorovska стала відлагодженою бізнес-моделлю.
Мас-маркет бренд VOVK з’явився у 2012 році і за 5 років відкрив свої студії одягу у 12 українських містах: Києві, Львові, Тернополі, Полтаві, Кривому Розі, Одесі, Дніпрі, Вінниці, Харкові, Херсоні, Хмельницькому та Луцьку.
Бренд заснував власне виробництво. Речі відшиваються невеликими партіями з урахуванням модних тенденцій, при цьому зберігаючи комфорт та елегантність.
Джерело: http://www.the-village.com.ua/village/service-shopping/style-things/261403-ukrayinski-mas-market-brendi