27 серпня у Кривому Розі пройде НАЙДОВША "КРИТИЧНА МАСА".
Такі питання, як «Чому криворізький електротранспорт став точкою дискримінації?», «Чому у Кривому Розі трамваї не пристосовані для людей з інвалідністю», «Де саме будують першу велодоріжку й на які норми та ДБН спираються будівники?» знову збирають велосипедистів на Критичну Масу. Цього разу вона має стати наймасштабнішою й найгарячішою за всю історію криворізького велоруху та руху за право людей на вільне пересування містом.
Про це повідомляє організатор Арина Орлова.
Найдовша "Критична маса" Кривого Рогу пройде 27 серпня. Її маршрут складе 29 км. Проте організатори враховують різну фізичну підготовку майбутніх учасників, тому веломаршрут розділений зупинками, і кожен може долучитися до велопробігу на тому чи іншому відрізку шляху:
* 9:30 – збір поблизу міської лікарні №8 (біля входу до супермаркету «VARUS»)
* 10:30 – біля арки парку Шахтарський (44кв.)
* 11:15 – 173 кв. (біля супермаркету «АТБ»)
* 12:50 – Міський автовокзал
Старт маршруту відбудеться поблизу Міської лікарні №8 (біля входу до супермаркету «VARUS»), а фінішує велоколона у парку Мершавцева. Нагальні питанні, які знову об’єднали велосипедистів це «Де саме і яким чином будують першу велодоріжку Кривого Рогу?», «За якими нормами та ДБНами відбувається будівництво?», «Чому у ряді українських міст трамваї почали пристосувати до потреб людей з інвалідністю, а у Кривому Розі – ні?», «Чому директори КП «Швидкісний трамвай» й «Міський тролейбус» не хочуть брати на себе відповідальність й модернізувати застарілу систему транспорту Кривого Рогу?».
27 серпня всі охочі зможуть проінспектувати майбутню велодоріжку та оцінити її комфортність, а також стати учасниками акцій, які будуть проводитися у рамках кампанії «Транспорт для всіх». Нагадаємо, на попередній Критичній масі велосипедисти спробували зайти до тролейбусу й до станції швидкісного трамваю з велосипедами. У тролейбусі це вдалося, проте з чварами й історією про те, як попередню кондукторку звільнили з роботи саме за те, що впустила до тролейбусу велосипедиста. В метро ж з одного входу на станцію “Проспект Металургів” учасника акції пропустили, але змусили розбирати велосипед, з іншого входу на ту ж саму станцію навіть в розібраному вигляді велосипед проносити заборонили.
Цього разу організатори планують наочно продемонструвати «створені комфортні умови» у електротранспорті для людей з інвалідністю й батьків з дитячими візками.
Кампанію “Транспорт для всіх” здійснюють криворізькі ГО “ВЕЛОКРИВБАС” та “Ukrainian Bike Family” у межах проекту "Популяризація безпечного та сталого транспорту у Східній та Центральній Україні”. Проект реалізовується у Дніпропетровській, Запорізькій, Донецькій (підконтрольні Україні території) та Харківській областях за підтримки агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Координують проект ГО “Асоціація велосипедистів Києва” та PR-аѓенція “Bagels & Letters”.