Особистий кабінет, інтерактивна карта і стрічка звернень – все це з'явилося на оновленому сайті контакт-центру Дніпропетровської облдержадміністрації http://e-contact.dp.gov.ua.
Де б ви не знаходилися, маючи під рукою комп'ютер або мобільний телефон з Інтернетом, ви зможете поставити питання будь-якому держслужбовцю Дніпропетровщини, в тому числі й очільнику області Валентину Резніченку.
Новий портал презентували начальник управління інформаційних технологій та електронного управління Тетяна Шаповалова і директор Дніпропетровського обласного контакт-центру Євгенія Попович.
«Наша гаряча телефонна лінія працює з 2012 року, але з появою нового сайту контакт-центру, ми можемо говорити про нові можливості спілкування громадян з обласною владою», – зазначила Євгенія Попович.
Як пояснила Тетяна Шаповалова, за допомогою нового сайту кожен зможе звернутися до керівництва регіону. До звернення можна прикріпи фотографії або документи та простежити його виконання: «Найголовніше – ваше звернення не буде відправлено в архів, поки ви не підтвердите, що воно задоволене. Крім того, на сайті є інтерактивна карта, де можна побачити – скільки і звідки надійшло звернень до контакт-центру», – зауважила Тетяна Шаповалова.
Вона підкреслила, що новий сайт – це не просто зворотний зв'язок, це додатковий стимул для держслужбовця працювати якісно: «Тепер мешканець області може спілкуватися з обласною владою у зручніший для нього спосіб: на особистому прийомі, через письмове звернення, гарячу лінію та інтернет-портал. Ми стаємо більш відкритими, доступними і даємо можливість людям контролювати нашу роботу», – резюмувала Тетяна Шаповалова.