Стикнулись з ситуацією, коли громадяни не можуть сконтактуватись зі своїм виконавцем: чи то по причині відсутності зв’язку, чи фізичного доступу до відділу ДВС на сході та півдні країни.
- – Тому дав старт ініціативі, яка покладе край таким випадкам, – заявляє Заступник Міністра з питань виконавчої служби в Міністерство юстиції України Андрій Гайченко.
Разом з EU Project Pravo-Justice підписали меморандум та працюємо над запуском єдиного call-центру з питань ДВС.
Про це повідомляє Управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області.
Як він працюватиме?
До call-центру надходить дзвінок з конкретним запитанням, фахівці центру тут же заповнюють форму через спеціальне програмне забезпечення.
Питання надходить до виконавця на визначений e-mail та паралельно надсилається сповіщення на мобільний телефон.
Відповідь заявнику надаватиметься не довше ніж за добу.
МЮУ також працює над можливістю підключення до сервісу і приватних виконавців.
новини Кривий Ріг LIFE