За результатами першого півріччя 2025 року клієнти YASNO у Дніпропетровській області, котрим було припинено електропостачання за борги, сплатили 45 млн грн за його відновлення.
Загальна накопичена заборгованість клієнтів, які потрапили під відключення склала 146 млн грн.
Як уникнути додаткових витрат за відновлення електропостачання, розповіли в YASNO.
До моменту припинення електропостачання клієнт-боржник отримує нагадування у вигляді смс, email-повідомлень про наявність боргу перед постачальником. Згодом клієнт отримує також офіційне письмове попередження від постачальника та від оператора системи розподілу, до мереж котрого підключено будинок. Клієнтам, котрі повністю ігнорують такі попередження, згодом припиняється електропостачання, тобто застосовується крайня міра, яка несе за собою додаткові витрати для клієнтів.
Щоб відновити електропостачання клієнти мають сплатити всю суму боргу, а також додатково сплатити оператору системи розподілу за послугу відновлення. Вартість послуги відновлення електропостачання може складати до 6000 грн, все залежить від схеми підключення помешкання до електромереж. Також варто пам’ятати, що для відновлення електропостачання оператор системи розподілу закладає у місті 3 робочих дні, а у сільській місцевості – 5. Тобто це ще й додатково час очікування і побутові незручності, пов’язані з відсутністю електроенергії.
Щоб уникнути вищеописаних додаткових незручностей достатньо:
- вчасно до 20 числа щомісяця і у повному обсязі сплачувати рахунки за спожиту електроенергію
- у разі зміни місця проживання або зміни контактного номеру телефону, оновити його у постачальника для отримання коректної інформації по стану рахунку. Це можна зробити, звернувшись до постачальника через сайт, чатботи або офіційні сторінки соціальних мереж YASNO
- користуватись онлайн-сервісами YASNO, котрі дозволяють налаштувати автоплатіж, щоб ви не забували сплачували рахунки вчасно або слідкувати за останньою інформацією по вашому рахунку
«Такі прості дії дозволять уникнути додаткових витрат. Тому ми закликаємо клієнтів не дотягувати до останнього. Сплачуйте вчасно і тим самим заощаджуйте власні кошти», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
новини Кривий Ріг LIFE