Нещодавно YASNO запропонував своїм клієнтам нову функцію – створення автоплатежу.
Вона доступна в Особистому кабінеті і в застосунку YASNO. Серед тих клієнтів, котрі почали використовувати автоплатіж, 89,7% віддають перевагу оплаті за нарахуванням, 10,3% – обрали фіксовану суму до сплати.
Як налаштувати автоплатіж і які умови списання коштів можна обрати, розповіли в YASNO.
Функція автоплатежу дозволяє, один раз налаштувавши його, забути про дати оплати рахунків за електроенергію. Це зберігає час. Достатньо лише вчасно передавати показання, щоб нарахування відповідали фактичному споживанню. Також дана функція може запобігти формуванню заборгованості і можливому відключенню електроенергії.
Важливо, що функціонал дозволяє налаштувати умови платежу та змінити їх у будь-який момент.
Обираючи списання за нарахуванням, щомісяця зніматиметься сума, що відповідає виставленому рахунку. Суму можна обмежити, вказавши певний ліміт.
Або вказати тип списання конкретної суми, якщо щомісяця ви маєте приблизно однаковий обсяг споживання.
Якщо обрати автоплатіж по факту виставленого рахунку, кошти будуть зніматися з банківської карти, як тільки постачальник сформує рахунок.
Нагадаємо, щоб підключити автоплатіж за світло, необхідно:
- відкрити застосунок YASNO Mobile (завантажити його можна в Play Market чи App Store) або Особистий кабінет на сайті YASNO
- на головній сторінці обрати функцію «Налаштувати автоплатіж»
- обрати особовий рахунок (якщо з одного кабінету керуєте кількома)
- вказати зручні для вас параметри (списання за нарахуванням чи постійної суми, платіж по факту виставленого рахунку чи конкретного числа)
- додати банківську картку, з якої зніматимуться кошти, та натиснути «Зберегти автоплатіж».
Нагадаємо, застосунок YASNO Mobile став переможцем у всеукраїнській премії за найкращий клієнтський досвід на Ukrainian CX Excellence (UCXE) 2024.
новини Кривий Ріг LIFE