Всі новини про життя міста

96% бізнес-клієнтів YASNO залишаються на фіксованому тарифі

Малий та середній бізнес, який підключився до фіксованого тарифу на електроенергію від YASNO, не бажає змінювати умови постачання та пролонгує умови контракту після його завершення.

Про це повідомили у пресслужба YASNO у Дніпропетровській області.

У минулому році YASNO запустив декілька тарифних планів на електроенергію, які дозволяють малому та середньому бізнесу зафіксувати тариф на 3 або 6 місяців.

«Компанії, які приєднуються, повністю захищені від цінових коливань і можуть заощаджувати, якщо ціна на ринку йде вгору. Лише за останні півроку клієнти YASNO з фіксованим тарифом зекономили до 10% на оплаті рахунків у п орівнянні з бізнесами, які сплачують за тарифами постачальника універсальних послуг.

Ще одна перевага тарифних планів у тому, що бізнес може обрати найзручнішу для себе модель розрахунків – повна чи часткова передоплата або оплата рівними частинами замовленого обсягу.  І найголовніше – приєднатися до фіксованого тарифу можна повністю онлайн навіть зі смартфону. Це вперше на ринку електропостачання, коли юридичні споживачі можуть не просто дистанційно подати заявку на приєднання, а пройти усю процедуру відповідно до законодавства без очних візитів та надсилання паперових документів.

Завдяки стабільній незмінній ціні, можливості обирати терміни оплати та вирішувати усі питання онлайн, 96% бізнес-клієнтів з фіксованим тарифом автоматично пролонгують контракти після їх завершення. В тому числі деякі бізнеси обирають триваліший термін постачання – 6 місяців замість 3-х», – про це йде мова у повідомленні енергокомпанії. 

«Крім підприємств Києва та Дніпропетровщини, на фіксований тариф до YASNO вже приєдналося багато бізнесів з усієї України: з Одещини, Харківщини, Полтавщини, Вінниччини, Хмельниччини та інших регіонів. Ми створили продукт, який повністю відповідає потребам малого та середнього бізнесу. З моменту запуску ми постійно вдосконалюємо сервіс. Зокрема, бізнес отримав можливість сплачувати за електроенергію онлайн, а у формі онбордингу було розширено інформаційну складову», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко. 

 

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Останні записи