Криворожанка Ольга Рузанова, яка нещодавно була пасажиркою потягу "Інтерсіті" №740 Київ – Кривий Ріг, поскаржилась на антисанітарію в туалетах та поганий стан сантехніки у вагонах.
Про це вона написала на своїй сторінці у Фейсбуці.
Жінка згадала, що раніше в потягах "Інтерсіті" було чисто, проте зараз ситуація значно погіршилась.
"Інтерсіті 740 Київ – Кривий Ріг. Яким чистим та комфортним він був на початку…Майже ідеальна чистота, інтернет. А зараз? Кафе працює у вагоні з найбільшою кількістю пасажирів, там завжди черга за кавою та смаколиками, тому кількість людей у вагоні ще більша за номінальну. Туалети… Антисанітарія повна, санітарний стан наближений до плацкартного вагона. Ніякої обробки. Сантехніка в жахливому стані. Чому? Чому Укрзалізниця надає не якісні послуги з перевезень?" – обурилась криворожанка.
Чимало людей погодились із нею, нарікаючи на погану роботу Укрзалізниці та жахливий стан пасажирських вагонів. Деякі зауважили, що не тільки Укрзалізниця винувата, але й наші співвітчизники деградують дедалі більше.
"Погоджуюся і підтримую. Навіть у першому класі – під сидіннями брудно, на столиках жирні плями, а на сидіннях крихти, себто, ніхто навіть не намагається створити видимість прибирання. В туалетах брудно й елементарних серветок для того, щоб витерти руки, немає, як і санітайзера для рук. З іншого ж боку, пасажири в нас неідеальні, адже вважають за нормальне смітити чи залишати після себе у поїзді недоїдки. Це я вже мовчу про "специфічне" ставлення до обов'язку носити маски, стюарди теж про нього не воліють згадувати. Але це "хвороба" всього публічного простору в Україні зараз", – написав Віталій Савінок.
На допис криворожанки відреагував ексменеджер Укрзалізниці Олександр Рудоманов. Він порадив жінці звернутись на гарячу лінію та написав, що "звернення ± ефективні".
Джерело: https://rudana.com.ua/uk/news/brud-antysanitariya-v-tualetah-ta-pogana-santehnika-kryvorozhanka-rozkrytykuvala-potyag?fbclid=IwAR1cym5dcLd4YNhJ-owNbpaPOt5I4vq3Ry5J1AW0RGiBvVpUb9qDrGu3nsY