Об’єкти енергетичної інфраструктури перебувають під прицільним вогнем ворога і мета його усім відома – тотальний блекаут, темрява і холод для українців. Розуміючи усі складнощі життя в період війни, YASNO закликає усіх клієнтів сплачувати за спожиту електроенергію вчасно щомісяця, адже частина коштів в тарифі закладені саме на утримання та експлуатацію мереж.
З початку війни рівень оплат побутових та юридичних клієнтів знизився, додались також відключення електроенергії, як вимушена міра для стабілізації енергосистеми через обстріли. Усі ці фактори посприяли тому, що зменшився обсяг коштів, які надходять на ремонт мереж і дотримання їх у належному стані.
Попри обмеження електроенергії і усі незручності, які з ними пов’язані, важливо, щоб усі клієнти щомісяця вчасно сплачувати за спожиту електроенергію. Оскільки в тарифі 20% – це витрати на експлуатацію мереж.
YASNO створив зручні сервіси, які дозволяють швидко, не виходячи з дому, сплатити за спожиту електроенергію. Зробити це можна через:
Особистий кабінет
«Сьогодні важливо, щоб кожен українець відчував відповідальність та значущість в питаннях, які стосуються життєзабезпечення країни. Кожен має розуміти, що електроенергія такий самий товар, як і безліч інших, котрі всі ми звикли купувати та використовувати у повсякденному житті, лише оплата не миттєва в момент користування, а через місяць після. Тому, будь ласка, сплачуйте вчасно. Енергетики працюють 24/7, щоб у ваших домівках була електроенергія», – сказав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.