Сталь не звариться без кисневих фурм, які важать близько тонни кожна. Під час роботи з ними ремонтники використовують вантажопідйомні механізми. Для закріплення вантажів потрібні стропи.
Про це розповіли у пресслужбі ПАО “АрселорМіттал Кривий Ріг”.
Нове, текстильне обладнання набагато легше за попередній металевий аналог, що значно зменшує фізичне навантаження на ремонтників.
«Металеві стропи набагато важчі, ніж ці нові, текстильні, – говорить ремонтник АМКР. – Вони важать від 15 кг, чим довші й товщі, тим важчі. Бувало, так натягаємося, що йдеш додому – рук та спини не відчуваєш. А ці ви самі бачите. Взяв під руку і пішов на робоче місце. А ще вони набагато гнучкіші, легко обводяться навколо вантажу, швидко кріпляться і простіші щодо огляду перед роботою. Оглянули: надривів і розпушувань немає. Швидко зачепили, і робота пішла. Є й нюанс. Ці стропи не можна кріпити там, де виступають гострі краї. Ми це обов’язково враховуємо під час строповки. Все інше – лише переваги. А вантажопідйомність стропа достатня для того, щоб з чималим запасом стропити найважчі вантажі, які ми транспортуємо під час своєї роботи».
новини Кривий Ріг LIFE