Згідно з Законом України «Про державний бюджет України на 2018 рік» з 01 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1762 гривні на місяць. Відповідно, з 01 січня 2018 року діють нові ставки адміністративного збору.
Таким чином, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно з 1 січня 2018 року становлять:
Державна реєстрація права власності:
– у строк, що не перевищує 5 робочих днів – 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (180 грн);
– у строк 2 робочі дні – 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб (1760 грн);
– у строк 1 робочий день – 2 прожиткових мінімуму для працездатних осіб (3520 грн);
– у строк 2 години – 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (8810 грн).
Державна реєстрація іншого речового права:
– у строк, що не перевищує 5 робочих днів – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (90 грн);
– у строк 2 робочі дні – 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (880 грн);
– у строк 1 робочий день – 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб (1760 грн);
– у строк 2 години – 2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (4410 грн).
Державна реєстрація обтяжень речових прав, іпотеки – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (90 грн).
Внесення змін до записів Державного реєстру прав – 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (70 грн).
Отримання інформації з Державного реєстру прав:
-отримання інформації, витягу в паперові формі – 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (40 грн);
-отримання інформації, витягу в паперові формі – 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (20 грн).
Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб,встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.
Таким чином, розміри адміністративного збору за реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з 1 січня 2018 року становлять:
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою) – 530 грн.
Скорочені строки реєстрації для юридичних осіб:
– від 2 год. до 6 год.: 1060 грн. та додатково адміністративний збір – 530 грн.
– протягом 2 год.: 2650 грн. та додатково адміністративний збір – 530 грн.
Державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію – 180 грн.
Державна реєстрація змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця – 180 грн.
Скорочені строки реєстрації для фізичних осіб-підприємців:
– від 2 год. до 6 год.: 360 грн. та додатково адміністративний збір – 180 грн.
– протягом 2 год.: 900 грн. та додатково адміністративний збір – 180 грн.
Державна реєстрація на підставі документів, поданих в електронній формі – 75 % від відповідного розміру адміністративного збору.
Виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника (щодо юридичної особи) – 160 грн.
Виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника (щодо фізичної особи – підприємця) – 50 грн.
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру у вигляді витягу – 90 грн.
Надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 120 грн.
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]»