З 23 травня ДТЕК Дніпровські електромережі відновлює роботу центру обслуговування клієнтів (ЦОК) у Новомосковську.
Він працюватиме з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 години без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Також в компанії радять користуватися доступними та зручними дистанційними каналами зв’язку та онлайн сервісами.
Про це повідомили у прес-службі енергокомпанії.
Попри воєнний стан в країні ДТЕК Дніпровські електромережі робить все можливе, щоб клієнти мали змогу отримувати всі необхідні послуги, які надає компанія. Для цього цілодобово працюють зручні дистанційні сервіси: соцмережі, контакт-центр +38 (056/066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497, чат-боти Viber та Telegram та Viber-канал інформування «ДТЕК info ДНЕМ».
Для клієнтів, чиї питання неможливо вирішити онлайн або терміново потрібна допомога, оператор системи розподілу частково відновив роботу центрів обслуговування клієнтів.
«На сьогодні жителі області для вирішення більшості питань щодо послуг із розподілу електроенергії мають можливість скористатися зручними дистанційними сервісами. Проте у деяких випадках клієнтам треба особисто звернутися до офісу компанії. Наприклад, коли необхідно відновити втрачені документи на послуги з розподілу електроенергії, отримати оригінали із мокрою печаткою тощо. Щоб наші клієнти з Новомосковська, а також прилеглих населених пунктів мали змогу завітати з такими питаннями до наших фахівців, ми додатково відкрили ще 1 центр обслуговування клієнтів», − зазначили в компанії.
Центр обслуговування відкрито за адресою: місто Новомосковськ, вул. Стадіонна, 25.
Він працюватиме з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю. Прийом проводиться згідно живої черги, без попереднього запису.
Задля безпеки клієнтів, співробітники ДТЕК Дніпровські електромережі поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У випадку оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко їх дістатися щоб убезпечити себе від обстрілу.
Як повідомлялося раніше, з 20 квітня відновили свою роботу центри обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі у Дніпрі, Кривому Розі, Кам’янському, Нікополі та Павлограді. Адреси усіх відкритих офісів ви можете дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до контакт-центру.
Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
новини Кривий Ріг LIFE