Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує:
“Комплаєнс-підтримка – це новий рівень партнерства бізнесу та держави для виключення ризиків порушення податкового законодавства.
Кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером.
Комплаєнс-менеджер – це посадова особа територіального органу ДПС, яка закріплена за платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, та є відповідальною за комунікацію з таким платником з питань, пов’язаних з виконанням його посадових обов’язків.
Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як сумлінний. Комплаєнс-менеджер для кожного такого відповідального платника – це надійний порадник, помічник і професіонал.
Комплаєнс-менеджер не тільки надає відповіді на запити, а й відстежує виникнення податкових ризиків діяльності платника та пропонує шляхи вирішення.
Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини Електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів. Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації: за номером телефону, через листування електронною поштою, в режимі відеоконференції, листування в Електронному кабінеті.
Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера та особливості його взаємодії з платником затверджені наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», ознайомитись з яким можна на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/79181.html“.
новини Кривий Ріг LIFE