Free Porn
xbporn

Всі новини про життя міста

Клієнтам YASNO: Яка інформація доступна у чатботах у Viber та Telegram

Чатботи у Viber та Telegram давно стали зручними помічниками у вирішенні багатьох питань. І питання, пов’язані з електропостачанням та енергоефективністю – не виняток.

Яку саме інформацію можна знайти та які питання вирішити легко через чатботи YASNO, розповідаємо.

Для зручності клієнтів YASNO створив чатботи у Viber та у Telegram, щоб кожен клієнт мав можливість обрати для себе месенджер, яким звик користуватись. Додатковою превагою користування чатботами є те, що клієнти щомісяця отримують нагадування, коли варто передати показання. Саме вчасно передані показання дозволяють отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію.

Через чатботи клієнти YASNO  можуть:

  • передавати показання електролічильника
  • сплачувати за спожиту електроенергію 
  • додавати кілька особових рахунків та проводити оплати (це зручна функція для тих, хто допомагає вирішувати питання електропостачання близьким та рідним, котрі не використовують онлайн-сервіси або мають декілька квартир у користуванні)
  • спілкуватись з оператором у режимі реального часу через онлайн-чат  
  • зареєструватись в Програмі лояльності YASNOЛОВ, переглядати кількість балів та доступні промокоди 
  • дізнатись тип діючих відключень
  • знайти адресу найближчого енергоофісу
  • ознайомитись з інструкціями (як скористатись функціями чатботів).

Щоб почати користуватись чатботами достатньо знайти їх через пошук у Viber та Telegram або  за посиланням: bit.ly/yasno_viber, bit.ly/yasno_tg.  

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі