У КП «Кривбасводоканал» зазначають, що їм знайома ситуація, коли споживачі нарікають на повільне реагування з приводу поривів чи витоків. Але якщо такі випадки і трапляються, то, за словами комунальників, кожен з них має об’єктивні причини.
А саме:
1. Значна кількість труб зношена, тому і пориви трапляються дуже часто. Велика сума боргу споживачів унеможливлює заміну всіх старих труб і охоплення робочими руками всіх витоків.
2. Дефіцит кадрів. На момент, коли трапляється черговий порив, усі бригади зайняті в роботі. Долучитися до ліквідації нового пориву бригада може тільки як завершить усунення попередньої проблеми.
3. Споживачі не завжди повідомляють про порив саме водоканал. Тобто, на підприємство вчасно не надходить інформація про місце витоку води чи каналізації.
4. Порив може бути скритим. Тобто, пошкодження на трубопроводі сталося в одному місці, а вода лише через час виходить на поверхню в іншому.
5. Коли бригада вже знаходиться на місці виникнення пориву, перш ніж приступити до ремонту, має відбутись узгодження з іншими службами, чиї комунікації можуть пролягати в зоні розташування трубопроводу: газові, електричні, телекомунікаційні.
6. На колодязі, необхідному комунальникам для старту роботи, запаркований автомобіль.
7. Над місцем пролягання трубопроводу розташовані нелегальні забудови, наприклад, металеві гаражі.
«Тому, шановні абоненти! Просимо з розумінням ставитися до особливостей роботи комунальників та зі свого боку вчасно вносити оплату послуг водопостачання та водовідведення» – зазначають у КП.
новини Кривий Ріг LIFE