До КП «Кривбасводоканал» надходять запитання стосовно нарахувань за послугу водопостачання та водовідведення, отриманих у січні. З приводу цифр, які споживачі отримали у своїх платіжках, коммунальне підприємство повідомляє наступне:
1. Як відомо, з 1 січня 2019 року тарифи КП «Кривбасводоканал» зросли. Тому мешканці, які користуються водою за нормами споживання, побачили суми більші від тих, які вони отримували до цього.
2. Якщо у споживача встановлено лічильник, але споживач передав його покази не в той період, коли було рекомендовано підприємством (останні дні місяця http://kp-kvk.dp.ua/?p=3272 ), тобто дані за розрахунковий період надійшли несвоєчасно, або не передав взагалі, – нарахування провели за нормою.
Абонент може внести плату за спожиті кубометри води і наступного разу передати покази як і потрібно у кінці місяця. Для коректного вирішення питання можна звернутися до Центру обслуговування абонентів 499-15-75, (067)-659-15-75, (066)-499-15-75 або до цеху по реалізації району http://kp-kvk.dp.ua/?page_id=93.
Спеціалісти підприємства проведуть роз’яснення кожному, хто звернеться, безпосередньо за конкретною адресою і у разі необхідності перерахунку опишуть наступні кроки для споживача.
новини Кривий Ріг LIFE