До КП «Кривбасводоканал» надходять запитання стосовно нарахувань за послугу водопостачання та водовідведення, отриманих у березні.
З приводу цифр, які споживачі отримали у своїх платіжках, КП «Кривбасводоканал» повідомляє наступне:
Як відомо, з 5 лютого 2020 року тарифи КП «Кривбасводоканал» зросли. Тому мешканці, які користуються водою за нормами споживання, побачили суми більші від тих, які вони отримували до цього.
Що робити? Ознайомитися з актуальними тарифами: https://kp-kvk.dp.ua/?page_id=89
Якщо у споживача встановлено лічильник, але він передав його покази не в той період, коли було рекомендовано підприємством (останні дні місяця https://kp-kvk.dp.ua/?p=3272 ), тобто дані за розрахунковий період надійшли несвоєчасно, або не передав взагалі, – нарахування провели за нормою.
Що робити? Внести плату за ФАКТИЧНО спожиті кубометри води і наступного разу передати покази як і потрібно – у кінці місяця.
Для коректного вирішення питання можна звернутися до Центру обслуговування абонентів:
(056)499-15-75, (067)-659-15-75, (066)-499-15-75
або до цеху по реалізації вашого району https://kp-kvk.dp.ua/?page_id=93.
Спеціалісти підприємства проведуть роз’яснення кожному, хто звернеться, безпосередньо за конкретною адресою і у разі необхідності перерахунку опишуть наступні кроки для споживача.
Подписывайтесь на наш Telegram канал https://t.me/krlife_ua
новини Кривий Ріг LIFE