В АТ «Криворіжгаз» прийняли рішення розповідати більше про своїх співробітників.
«Знайомтесь – Масляєв Владислав Юрійович, старший диспетчер аварійно-диспетчерської служби «Криворіжгазу».
Майже 20 років Владислав Юрійович працював у сфері електроенергетики, до речі, як і всі члени його родини. Вектор свого життя змінив більше 2 років тому, прийшовши на роботу в газову компанію.
У підпорядкуванні Масляєва Владислава 19 диспетчерів, але на зміні безпосередньо з ним щоденно знаходиться 5 колег, двоє з яких займаються оперативними аварійними заявками, а троє забезпечують здійснення щодобового балансування природного газу», – зазначили в АТ.
«На початку робочого дня я бажаю своїм колежанкам легкої та приємної «зміни». А також акцентую увагу, що для диспетчерів немає складних та невирішуваних задач!» – ділиться Владислав. – «Як свідчить статистика, рівень аварійних заявок від клієнтів не сильно відрізняється день від дня і складає близько 56, але це тільки аварійні заявки, так як не кожен дзвінок на 104 є аварійним, а ось загалом телефонних дзвінків, диспетчерам необхідно опрацювати близько 90-150 за добу. При цьому необхідно кожного уважно вислухати, провести інструктаж і надати пораду, якщо це необхідно, або повідомити адресу найближчого ЦОК чи телефон контакт-центру.
Після нелегкого трудового дня робота у мене, як і у всіх аварійників, не закінчується, адже через специфіку роботи необхідно бути на зв’язку 24/7. Але, завдяки високому рівню підготовки диспетчерів «Криворіжгазу» усі поставленні задачі виконуються вчасно та якісно».
У вихідні Владислав разом із родиною полюбляє відпочивати на природі, у тихому місці без метушні, а головне без обговорень будь-яких робочих процесів – тільки родинні інтереси!
Подписывайтесь на наш Telegram канал https://t.me/krlife_ua
новини Кривий Ріг LIFE