Світлофор, асфальт, якість, виплати – мешканці Кривого Рогу поспілкувалися з місцевими чиновниками.
У міському Контакт-центрі 15-20 минулого тижня відбулися заплановані онлайн-прийоми керівників управлінь та департаментів Криворізької мерії – криворіжці зверталися до чиновників з наболілим.
Зокрема, начальника міського управління розвитку підприємництва Ірину Рижкову запитували щодо:
– неякісного надання послуг споживачам в магазині «Авоська», розташованого по вулиці Спаська, 10;
– порушення правил торгівлі магазином «Ятрань», що на проспекті Гагаріна,11В.
Начальник відділу благоустрою управління благоустрою та дорожньо-мостового господарства департаменту розвитку інфраструктури міста Наталія Корнієнко відповідала на запити містян щодо:
– встановлення світлофору на пішохідному переході біля зупинки «Текстиль» у Покровському районі;
– відновлення асфальтного покриття на проспекті Миру, вулицях Кобилянського та Паризькій;
– отримання дозволу на відключення від центрального опалення окремої квартири для встановлення автономного опалення;
– антисанітарного стану контейнерного майданчику по вулиці Федора Караманиць, 53А;
– ремонту дороги по вулиці Героїв Бреста тощо.
У директора департаменту соціальної політики Інеси Благун містяни запитували про:
– надання матеріальної допомоги на лікування для онкохворої людини;
– виплати соціальної допомоги пільговим категоріям громадян;
– оформлення до комунальної установи «Будинок милосердя»;
– виплати компенсації за пошкоджене майно внаслідок ракетної атаки 31.07.2023;
– роботу соціального проєкту «Університет третього віку».
новини Кривий Ріг LIFE