Асортимент» послуг – 634 види. Щоденно Центр відвідують більше 1500 замовників послуг.
Про це повідомили в управлінні преси та внутрішньої інформації виконкому Криворізької міськради.
У Центрі успішно функціонують проєкти та сервіси: «ВІЗА МОБІЛЬНА», «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО», «ДІДЖИТАЛ ВІЗА», Відділ ДРАЦС, «Гаряча лінія», Відокремлений пункт реєстрації 057 кваліфікованого надавача довірчих послуг – АЦСК МВС України, Реєстр Криворізької міської територіальної громади.
Кривий Ріг – лідер України з цифрової трансформації за підсумками 2-го кварталу 2025 року, що підтверджено Міністерством цифрової трансформації України.
Діє потужна міська програма підтримки ветеранів. Вже 3-й рік поспіль працює офіс «Я – Ветеран», яким надано більше 50-ти тисяч послуг, в тому числі більше половини з них (майже 26 тисяч ) – в новому модульному офісі. Він працює за принципом «єдиного вікна». Захисники та Захисниці, їх родини максимально зручно й швидко можуть оформити пільги, статуси, матеріальну допомогу, паспортні документи, зареєструвати бізнес, нерухомість, землю; отримати консультацію з навчання, розвитку бізнесу, юридичних питань.
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану громадян (ДРАЦС) розпочав роботу у Центрі адмінпослуг «Віза» у 2022 році. Він надає ключові послуги у складі пакетів. Через офіс зареєстровано 180 народжень, 338 шлюбів. Крім того, через ЦНАП приймаються заяви про розірвання шлюбу, видачу повторних документів та внесення змін до актових записів.
Ірина Дубиківська, начальник Управління у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостиля Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України, зазначила: «Я вперше у Кривому Розі. Побачила людей, які, проживаючи в надзвичайно близькій відстані до війни, мають сили посміхатися, боротися, рухатися вперед і розвиватися. Відчула ваше золоте серце Кривбасу. Від себе хочу висловити велику повагу і щиру вдячність за те, що змогли зупинити ворога і не дозволили йому зайти на територію вашої громади. Я приїхала з візитом, який планувала давно. І сьогодні ми бачимо, що ті послуги, які раніше надавала лише юстиція, тепер якісно надаються органами місцевого самоврядування. Зокрема, ваш ЦНАП був одним із найактивніших. Ми працюємо для людей. Люди – це ключова цінність, довкола якої маємо консолідувати наші зусилля. І головне – залишатися людяними при наданні цих послуг. Тому я щиро вдячна вам за вашу роботу, особливо, в такий складний час».
У Центрі «Віза», наразі, доступно 43 суто муніципальні послуги онлайн, що значно економить час замовників без відвідування ЦНАПу, а також 10 пакетних послуг за життєвими ситуаціями, започаткування яких було новацією Кривого Рогу, яка стала прототипом для комплексних послуг на державному рівні, наприклад, такої як єМалятко. І на цей час зареєстровано 9848 єМаляток.
Місто наближає адмінпослуги до містян, у тому числі до ВПО, яких зареєстровано вже більше 80 тисяч. Для цього працює Мобільний сервіс Центру «Віза». Це – три спеціально обладнані транспортні засоби, які виїжджають у відділені мікрорайони міста та 3 мобільні цифрові кейси для обслуговування пільгових категорій вдома, в лікарнях, в реабілітаційних центрах, закладах соціальної сфери.З початку роботи сервісу здійснено понад 1 тисячу виїздів та обслужено майже 33 тисячі замовників послуг.
Також, у місті діє державний проєкт «шлюб за добу», який дозволяє нареченим зареєструвати шлюб у скорочений термін. За час дії проєкту зареєстровано 3411 шлюбів, а з початку повномасштабного вторгнення – 978. Крім того, за новим порядком відбуваються проведення державної реєстрації шлюбів без особистої присутності одного чи навіть обох наречених, а лише із застосуванням засобів відеозв’язку.
новини Кривий Ріг LIFE