Відділу захисту прав споживачів міськвиконкому дав роз'яснення на запитання криворіжців стосовно нарахувань за домофон:
«Шановні мешканці міста, до відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому, державної установи «Урядовий контактний центр» продовжують надходити звернення громадян з питання незаконного щомісячного нарахування у розмірі 5 грн. за обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду.
Наголошуємо, що спірні питання, пов’язані з наданням будь-яких послуг, вирішуються у відповідності до умов укладеного договору з установки та обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду.
Повідомляємо, що правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання щодо додержання ними правил надання послуг й умов укладених договорів та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) і її територіальним органом Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39а).
Згідно з вимогами ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).
Тобто, до звернення-заяви необхідно додати копії документів: договір з установки та обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду, розрахункові документи, звернення до суб’єкта господарювання, зареєстроване в установленому порядку, відповідь суб’єкта господарювання (за наявності) та інші доказові документи щодо неналежного виконання послуги.
Але, під час розгляду звернень встановлено, що до суб’єктів господарювання (надавачів послуг) громадяни не звертались, претензій їм не пред’являли.
Радимо громадянам-споживачам першочергово письмово звертатися до надавачів послуг з обслуговування домофонної системи вхідних дверей до під’їзду, що дасть можливість у подальшому вирішувати проблемні питання в органах захисту прав споживачів та у суді».
новини Кривий Ріг LIFE