Відтепер подати заявку на відновлення електропостачання після відключення його за борги клієнти YASNO можуть онлайн.
Про це повідомили у пресслужбі енергокомпанії.
Постачальник створив новий сервіс, що значно спрощує та пришвидшує процес відновлення електропостачання у клієнтів, котрі вже сплатили борг. Надаємо покрокову інструкцію, як подати заявку онлайн.
Щоб відновити електропостачання після відключення за борги, боржникам необхідно здійснити 3 кроки:
1) сплатити борг за спожиту електроенергію у повному обсязі
2) за посиланням https://yasno.ua/services/reconnection подати заявку на відновлення електропостачання (вказати коректну електронну адресу, оскільки на неї надійде рахунок за послугу відновлення електропостачання)
3) сплатити рахунок за відновлення та додати квитанцію у відповідь на лист від YASNO.
Важливо пам’ятати, що послугу відновлення електропостачання реалізують фахівці оператора системи розподілу. Після оплати боргу, сплати рахунку за відновлення, оформлення заявки, термін відновлення у містах складає три робочих дні, у сільській місцевості – п’ять.
«Щоб уникнути додаткових витрат на відновлення електропостачання достатньо вчасно сплачувати рахунки за спожиту електроенергію. Це не лише збереже ваші кошти, а й час, необхідний для повернення світла до вашої оселі», – нагадав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
новини Кривий Ріг LIFE
[…] Новий сервіс: Клієнти YASNO, котрих відключили за борги, м… спершу з’явиться на Кривий Ріг […]