London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

Опалення, світло, вода: у Кривому Розі надали всі контакти служб-надавачів послуг

Останнім часом від криворіжців до Контакт-центру 1520 надходять повідомлення, що неможливо додзвонитись на “гарячу лінію” підприємства-надавача послуги. Там опрацьовують всі заявки мешканців, але все ж таки – у межах повноважень органів місцевого самоврядування.

“Вкрутити лампи у під’їзді”, “потравити блохів, комарів, гризунів у підвалі”. “встановити лавку біля під’їзду”, “ліквідувати порив водопроводу”, “обрізати дерево на прибудинковій території”, тощо повинні виконувати ті служби, з якими у мешканців договори (угоди) і звертатись треба до них.

Про це повідомляє пресслужба виконкому Криворізької міської ради.

Наразі найчастіше заявники скаржаться на неможливість додзвонитись до:

–  АТ “Криворізька теплоцентраль”

–  АТ «ДТЕК “Дніпровські електромережі”

–  КП “Кривбасводоканал”

Надаємо актуальну інформацію по надавачам житлово-комунальних послуг у Кривому Розі:

1.     АТ “Криворізька теплоцентраль” у  зв’язку з початком опалювального сезону 2024/2025 років для покращення якості обслуговування, а також для більш злагодженого спілкування зі споживачами запроваджено цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону 

067-566-96-86, на якій у режимі 24/7 можна залишити:

–   інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;

–   заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;

–   заявки щодо нарахувань тощо.

З 1 листопада АТ “Криворізька теплоцентраль” змінила й графік прийому споживачів. Тепер криворіжців прийматимуть за наступними графіками:

Слід знати, що під час повітряної тривоги прийоми не проводяться.

Про вимкнення електроенергії повідомляє сайт ДТЕК «Дніпровські Електромережі» https://www.dtek-dnem.com.ua/ua, на якому ви можете ознайомитись з контактами підприємства  для зручного зв’язку:

–  телефони кол-центру –  для стаціонарних телефонів (056) 790 99 00;

–  для мобільних телефонів – +38 (066) 790 99 00, +38 (067) 790 99 00, +38 (063) 790 99 00;

–  для юридичних клієнтів – +38 (067) 522 21 12;

–  адреса електронної пошти [email protected] для загальних питань і консультаційних послуг;

–  під’єднатися до чат-ботів у телеграмі та вайбері https://t.me/DTEKDniprovskiElektromerezhiBot, https://chats.viber.com/dtekdniprovskielektromerezhi

Офіційні засоби зв’язку з КП «Кривбасводоканал»:

–  Центр обслуговування клієнтів – (056) 499-15-75, (067) 659-15-75; (066) 499-15-75 – щодня з 08.00 до 20.00 (без перерви);

–  повідомити про проблему можна по вайберу за номером (067) 674-75-49 (але цей номер не приймає дзвінки, а лише текстові  повідомлення і фото);

–  слідкувати за новинами можна на сайті підприємства https://kp-kvk.dp.ua/, на сторінці КП «Кривбасводоканал»  у соціальних мережах, у телеграм каналі t.me/kryvbasvodokanal та вайбері http://surl.li/mrxlp;

– офіційні запити, заяви та інші документи можна направляти на офіційну електронну адресу [email protected]а;

–  Служба технічної інспекції, відділ по роботі з юридичними особами – тел. 098-995-91-95;

– Водозбут–тел. (067)560-03-20, (0564)-74-44-28, реалізація централізованого водопостачання та водовідведення, контакти:

Якщо всеж не вдалося додзвонитися до надавачів послуг, то повідомити про свою проблему можна, зателефонувавши до Контакт-центру 1520 за номерами 1520 та (056)499- 1520 щодня без вихідних з 08.00 до 20.00 або залишити заявку через свій особистий кабінет на сайті Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/ – 24/7.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі