Всі новини про життя міста

Передача показів лічильника та графіки відключень – найпопулярніші онлайн-сервіси ДТЕК Дніпровські електромережі

За минулий рік кількість підписників чат-ботів ДТЕК Дніпровські електромережі виросла на 89% до майже 980 тисяч осіб. У той час як візити на сайт компанії перевищили позначку 5,4 млн, що у понад 7 разів більше, ніж у 2023 році.

Наразі на цих двох каналах самообслуговування мешканці Дніпропетровщини можуть знайти відповіді майже на всі запитання і замовити будь-які послуги онлайн. Найпопулярніші сервіси – передача показів та графіки відключень.

Про це повідомили у ДТЕК Дніпровські електромережі.

Наприкінці травня 2024 року в чат-ботах ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber та Telegram з’явилась можливість переглядати графіки стабілізаційних відключень. Сумарно клієнти скористались цим функціоналом 1,25 млн разів за пів року. Також передача показів через чат-бот зросла на 67% порівняно з 2023 роком.

Водночас на сайті кількість переглядів розділу «Відсутня електроенергія» за минулий рік досягла рекордної відмітки у 25 млн. Тут ви можете знайти графіки відключень, перевірити поточні відключення за своєю адресою, залишити й перевірити заявки про відсутність світла. Окрім цього, на сайті компанії доступні такі послуги та сервіси онлайн:

Протягом року побутові та юридичні клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі скористались можливістю укладати, вносити зміни та розривати договори на розподіл дистанційно майже 37 тисяч разів.

«Найбільшим запитом наших клієнтів є можливість швидко і зручно вирішити будь-яке своє запитання. Для цього минулого року ми розмістили графіки відключень в чат-ботах, додали замовлення обслуговування лічильника в особистому кабінеті на сайті, запустили сервіс Договір онлайн для юридичних клієнтів. Цього року зосередимось на розширенні можливостей для бізнесу і запуску нових продуктів», – підсумував генеральний директор компанії Андрій Терещук.

ДТЕК Дніпровські електромережі продовжує дотримуватись принципів клієнтоорієнтованості та дослухатися до потреб клієнтів.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі

Powered by WordPress