За минулий рік кількість підписників чат-ботів ДТЕК Дніпровські електромережі виросла на 89% до майже 980 тисяч осіб. У той час як візити на сайт компанії перевищили позначку 5,4 млн, що у понад 7 разів більше, ніж у 2023 році.
Наразі на цих двох каналах самообслуговування мешканці Дніпропетровщини можуть знайти відповіді майже на всі запитання і замовити будь-які послуги онлайн. Найпопулярніші сервіси – передача показів та графіки відключень.
Про це повідомили у ДТЕК Дніпровські електромережі.
Наприкінці травня 2024 року в чат-ботах ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber та Telegram з’явилась можливість переглядати графіки стабілізаційних відключень. Сумарно клієнти скористались цим функціоналом 1,25 млн разів за пів року. Також передача показів через чат-бот зросла на 67% порівняно з 2023 роком.
Водночас на сайті кількість переглядів розділу «Відсутня електроенергія» за минулий рік досягла рекордної відмітки у 25 млн. Тут ви можете знайти графіки відключень, перевірити поточні відключення за своєю адресою, залишити й перевірити заявки про відсутність світла. Окрім цього, на сайті компанії доступні такі послуги та сервіси онлайн:
- Замовлення послуги по лічильникам: пломбування, заміна в разі несправності та ін.
- Приєднання до мереж та оформлення договору на розподіл електроенергії
- Замовлення Лічильника “День-Ніч”
- Передача показів
Протягом року побутові та юридичні клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі скористались можливістю укладати, вносити зміни та розривати договори на розподіл дистанційно майже 37 тисяч разів.
«Найбільшим запитом наших клієнтів є можливість швидко і зручно вирішити будь-яке своє запитання. Для цього минулого року ми розмістили графіки відключень в чат-ботах, додали замовлення обслуговування лічильника в особистому кабінеті на сайті, запустили сервіс Договір онлайн для юридичних клієнтів. Цього року зосередимось на розширенні можливостей для бізнесу і запуску нових продуктів», – підсумував генеральний директор компанії Андрій Терещук.
ДТЕК Дніпровські електромережі продовжує дотримуватись принципів клієнтоорієнтованості та дослухатися до потреб клієнтів.
новини Кривий Ріг LIFE