London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

Скільки дозволено купувати квитків на потяг протягом тижня?

«Укрзалізниця» запровадила мобільний застосунок для продажу квитків. Втім, є чимало випадків, коли «Укрзалізниця» в своїх Інтернет-системах блокує покупців. Чому так відбувається?

Мобільний застосунок «Укрзалізниці» запущено для зручності замовлень індивідуальних поїздок – для себе, родини, кількох друзів. Застосунок є найпопулярнішим каналом продажу квитків та має понад 1 мільйона активних користувачів: при цьому 98% з них купують не більше 5 квитків на тиждень.
Разом із тим окремі користувачі здійснюють масові замовлення протягом тижня – на 500+ квитків. При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів.
«Для уникнення спроб перепродажу квитків УЗ змінює процеси, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності «квиткових спекулянтів».
Зокрема, постійно аналізується аномальна активність окремих облікових записів і у випадку, якщо вони використовуються не для бронювання індивідуальних поїздок, а для масованого викупу квитків на різні прізвища – такі облікові записи можуть призупинятися.
Роз’яснюємо деталі.
1.Які акаунти може бути заблоковано?
Користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня). Нагадаємо, згідно Правил перевезення пасажирів, якщо є потреба оформити групу у 10+ осіб – такі поїздки оформлюються як групові замовлення (див. далі – для них також створено зручну онлайн форму).
Підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненням квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика «перекупщиків», які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).
2.Що робити, якщо мене заблоковано?
Оформлювати групове замовлення за правилом та використовувати застосунок для власних подорожей з родиною та друзями. Якщо все ж таки виникла якась помилка – дзвоніть нам на 0 800 503 111, оперативно розберемося.
3.А де все ж таки здійснювати групові замовлення?
На спеціально створеному для цього ресурсі https://services.uz.gov.ua/
4.Чи буде Укрзалізниця полегшувати роботу travel-відділам крупних компаній, туристичним операторам та іншим організаціям, що не займаються перепродажем квитків, але оформлюють багато квитків на різні прізвища?
Буде! Ми вже працюємо над верифікацією особистості користувача через Дію та розглядаємо допрацювання індивідуальних кабінетів для корпоративних замовників.
5.Чи буде Укрзалізниця надалі продовжувати боротьбу із «квитковими перекупами»?
Неодмінно! Окрім блокування облікових записів із аномальною активністю УЗ й надалі змінюватиме процеси та додаватиме онлайн-інструменти, щоб розширювати доступність квитків для добросовісних пасажирів та обмежувати самі можливості перепродавати квитки», – допис на сторінці «Укрзалізниці» в соцмережі.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі