test

Всі новини про життя міста

Соціальні послуги без зайвих паперів і черг: в області стартує тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту

Дніпропетровщина серед пілотних областей, де стартує бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту. Це дозволить спростити процедуру отримання та надання соціальних послуг. До тестування долучать 15 громад регіону.

Напередодні фахівців соціальної сфери зібрали в ОВА та ознайомили із новими можливостями у їхній роботі.

«Важливо цифровізувати соціальну сферу. Адже від цього залежать швидкість та ефективність підтримки людей. Також сучасні інструменти допоможуть розвантажити профільних фахівців, зняти з них зайві паперові процеси. Тому працюємо над електронним кейс-менеджментом. Запускаємо його пілотну версію у Вінницькій, Черкаській, Полтавській і звісно Дніпропетровській областях», – зазначив заступник міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.

Серія заходів «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент» – ініціатива Мінсоцполітики, яку реалізовують за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) напередодні бета-тестування системи електронного кейс-менеджменту. У регіоні до нього долучають 15 громад – порівну сільських, селищних та міських.

«Маємо 37 соцпослуг. Кожна для підтримки людей, які опинилися у складних життєвих обставинах. З війною таких у країні стало більше. Дніпропетровщина, яка прийняла сотні тисяч переселенців, не виключення. Тому ми вдячні ініціаторам і розробникам проєкту, бо він дозволить надавати якісну та своєчасну допомогу всім, хто цього потребує», – додала заступник начальника ОВА Надія Задорожна.

Скориставшись особистим е-кабінетом, жителі зможуть подати заяву на отримання соцпослуг, або поставити запитання фахівцю. Після – відслідковувати статус заяви.

«Цифровізація – це не тільки якісні сервіси. Вона і про зекономлений час людини. Адже з переходом послуг в онлайн, їй не треба ходити по інстанціях і стояти там у чергах», – сказав заступник начальника ОВА Іван Начовний.

Запровадження системи зменшить навантаження на надавачів послуг і органи соціального захисту населення на місцях.

«Для них – це крок вперед, бо великий пласт інформації акумулюється в цифровому вигляді. Там можна все дізнатися про отримувача. Доступні й різні дані, за якими потім буде легко проводити статистичний аналіз і прогнозувати необхідність у наданні соціальних послуг», – пояснила бізнес-аналітик Наталія Шевченко.

Фахівців, які в регіоні тестуватимуть систему, зібрали в ОВА. Познайомили з нею та наочно показали, як вона працює. Тестування фунціоналу кейс-менеджменту триватиме декілька місяців. Восени його планують масштабувати на всю країну.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі