Всі новини про життя міста

У Кривому Розі стартує запуск експериментального проекту «Е–малятко» (фото)

Криворізький міський голова Юрій Вілкул провів робочу нараду, на якій були відпрацьовані алгоритми по запуску експериментального проекту «Е–малятко», що стартує в Кривому Розі 1 січня 2020 року.

Про це повідомили в управлінні преси та внутрішньої політики виконкому міськради.

Сервіс «Е–малятко» дасть можливість українським батькам без будь-якої бюрократії отримати 10 базових послуг від держави, пов’язаних із народженням дитини. Ідеться про державну реєстрацію народження дитини, реєстрацію місця проживання малюка, внесення відомостей про дитину до реєстру пацієнтів, реєстрацію в державному реєстрі платників податків, призначення державної допомоги при народженні дитини, видачу посвідчення батькам багатодітних сімей та призначення допомоги дітям, які виховуються в багатодітних сім’ях.

Заходи розроблені згідно з реалізації Указу Президента України «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних і юридичних осіб до електронних послуг» та відповідної Постанови Кабінету Міністрів України. Головний меседж проекту – «Держава в смартфоні», головна мета – «доступність всіх публічних послуг для українців – онлайн».

«Без перебільшення Кривий Ріг – лідер серед міст України з питань електронного управління, електронного самоврядування та відкритості даних. Тому постанови Уряду щодо електронних послуг нам зрозумілі, і у нас вже є результати в цій роботі», – зазначила заступник мера Надія Подоплєлова.

Як підкреслив на нараді міський голова Юрій Вілкул, для криворіжців «Держава в смартфоні» – не новина. Криворізький ресурсний центр, організований у нашому місті ще у 2010 році, вже є мобільним додаток городян і охоплює 176 електронних інформаційних ресурсів. Також послуги в електронному вигляді можна отримати в «Центрі адміністративних послуг «Віза». Крім того, криворізька пілотна послуга 11 в 1 є прообразом «Е–малятко». В місті вже оформлено близько 2,5 тисячі таких пакетних послуг.

У Кривому Розі вже давно відпрацьовані питання взаємодії службовців і медіапідтримки реформи, оскільки навчання споживачів публічних послуг діджитал навичкам і скілам – це теж завдання №1.

 

новини Кривий Ріг LIFE

 

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
1 Коментар
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Останні записи

Популярні новини

    Powered by WordPress