21 жовтня у Криворізькому педагогічному інституті був проведений семінар «Роль практичних психологів у формуванні атмосфери толерантності: чому навчає історія Голокосту» для студентів психолого-педагогічного факультету.
Пройшов він за підтримки Меморіального комплексу Катастрофи та героїзму єврейського народу «Яд Вашем», Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», Музею культури єврейського народу та історії Голокосту «Музей Михайла Мармера», а також Молодіжного дискусійного клубу «КУЛ».
Заняття було проведено за допомогою нарративу та бесіди зі студентами, які, прослухавши коротку ретроспективу в історію Другої Світової війни та Голокосту, мали змогу провести паралелі з сьогоднішньою війною на Сході України. У вирі спілкування слухачі також з’ясовували психологічний стан дитини, яка перебуває в місці проведення воєнних дій чи окупації.
Студентам-психологам було запропоновано декілька методик, за допомогою яких у простій формі можна пояснити дітям що таке війна, Голокост, ксенофобія. Серед них були представлені методики комплексу Яд Вашем та Інституту «Ткума». Найбільш цікавими для них виявились методика «Три ляльки», а також урок «Ксенофобія і толерантність. Уроки Голокосту та гуманізм» кандидата історичних наук Ігоря Щупака.
Наприкінці студенти не залишились без традиційного інтерактивну, під час якого вони позбувались стереотипів щодо інших національностей, в тому числі і єврейської.
Свої враження від семінару учасники описали наступним чином: «Цей семінар визначив наше бачення на сьогоденну актуальну проблему. Було наголошено, що ми маємо жити у толерантному світі», – Ворошило Аліна; «Лекія внесла у мої думки певні корективи. Я стала більш проінформована та зацікавлена цією темою. Думаю, що після «проведеного часу» я буду шукати інформацію про Голокост, щоб більше поглибитись у тему», – Василець Марія; «Мені дуже сподобалася лекція. Дізналася багато нового. Хочеться ще!!!» – Гончарова Тетяна.